Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen piirustus paitaan - korni vai hyvä isänpäivälahja idea?

Vierailija
20.10.2025 |

Mietin isänpäivälahjaa ja tuli vastaan idea, että teettäisi lapsen piirustuksesta t-paidan isälle.

Oon vähän kahden vaiheilla, onko tää tosi kiva ja henkilökohtainen vai vähän liian imelä/korni? Mitä mieltä olette? Tuleeko isä oikeasti käyttämään tällaista, vai jääkö se kaapin perälle?

Tällaista kattelin:

https://muokkis.fi/products/t-paita-omalla-piirustuksella-aitienpaivalahja-isanpaivalahja

Onko joku teettänyt vastaavaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisitkö itse?

Vierailija
2/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kiva, mutta todennäköisesti jää kaappiin muistoksi tai tulee korkeintaan yöpaitana käyttöön. Uskon että isät arvostavat piirustusta paperilla enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on kiva idea

Vierailija
4/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tekoäly tekemään lapsen piirrustuksesta realistisempi ja syvempi versio ja sitten printtaa se. Muistuttaa edelleen lapsen työtä, on kummallinen mutta kuitenkin aikuismaisempi.

Vierailija
5/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja persoonallinen idea, jos on vaan tyyppi joka käyttää printtipaitoja. Nykyään paidoissa on vaikka mitä tylsiä 13 tusinaan kuvia, itse mieluummin käyttäisin jotain millä on tarina, eikä löydy muilta. 

Vierailija
6/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä piirustuksesta.

Vierailija
7/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaista paitapiirustelua tarvitse missään palvelussa teettää! Kangastusseilla on piirretty T-paitoihin maailman sivu! Ostat hyvälaatuisen, haluamasi värisen T-paidan ja kotona omassa rauhassa taiteilet lapsen kanssa ja silität valmiin lopputuloksen. 

Vierailija
8/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli tällainen aikoinaan lasten päiväkodissa tekemä isänpäivälahja vastaan komeron perukoilta kun lapset olivat jo 12, 15 ja 17. Iskä laittoi tyytyväisenä päälle. Mietittiin, mikä on kenenkin käden- ja jalanjälki. 

Hauskaa, että lasten ollessa tuossa "sormivärisotkuiässä" paitaa ei tullut käytettyä, mutta nyt kun lapset ovat isoja paita on mitä parhain!

Vierailija
9/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on hyvä. Tuon t-paidan istuvuus on tosin isossa osassa, tuleeko isä paitaa käyttämään.

Vierailija
10/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mummona ja pappana saatu tyynyliinoja ja T-"yö"paitoja, joissa painetut lastenlasten kädenjäljet ja onhan ne ilahduttaneet ja käytössä. 

Vierailija
11/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena kiva, mutta todennäköisesti jää kaappiin muistoksi tai tulee korkeintaan yöpaitana käyttöön. Uskon että isät arvostavat piirustusta paperilla enemmän.

Meillä ainakin paperiset säilyy sen 1-2v jossain laatikoissa ja sitten heitellään suurin osa menemään - ei niitä kukaan sieltä enää kaivele, ellei ole joku tosi hieno mihin on käytetty enempi aikaa. En tiedä miten muilla, mutta meillä kertyy tota piirroskamaa niin älyttömästi. 

Vierailija
12/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäisitkö itse?

Pitäisin kyllä, varsinkin kotona tai mihin nyt sopisikin

Vierailija
13/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä tekoäly tekemään lapsen piirrustuksesta realistisempi ja syvempi versio ja sitten printtaa se. Muistuttaa edelleen lapsen työtä, on kummallinen mutta kuitenkin aikuismaisempi.

Täähän vois olla kiva, mitenhän siitä sais semmosen realistisemman ja syvemmän?

Vierailija
14/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuli tällainen aikoinaan lasten päiväkodissa tekemä isänpäivälahja vastaan komeron perukoilta kun lapset olivat jo 12, 15 ja 17. Iskä laittoi tyytyväisenä päälle. Mietittiin, mikä on kenenkin käden- ja jalanjälki. 

Hauskaa, että lasten ollessa tuossa "sormivärisotkuiässä" paitaa ei tullut käytettyä, mutta nyt kun lapset ovat isoja paita on mitä parhain!

Kyllä mä taidan ton tilata! Koska kuten sanoit, niin tuo ilahduttaa sitten vielä vuosienkin päästä - kun taas paperiset on helposti hukkunut, rikkoutunut tai muuten unohtunut, ja vaikka löytyiskin niin ei sillä sitten ns. "mitään tee", katsoo ja ihailee ja laittaa takaisin. 

Vierailija
15/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se isän numero niin soitan ja kysyn. Muuten en voi tietää. 

Vierailija
16/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäisitkö itse?

No pitäsin.  Se on jokaisen oma asia mitä pitää. Veetäkö taas auot päätäsi  🤮🤮🤮🤮

Vierailija
17/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salipaitana lasten itse tekemä käden- ja jalanjälki paita. 

Vierailija
18/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi uskoa mitään  kenestäkään isästä ja mielipiteestä. ,joten tyhjää päliset. 

Vierailija
19/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sinä niin, ja toiset tekee niinkuin haluavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän