Mikä ihmeen pövö nyt oikein liikkuu? Kauhea kylmä hiki imuroidessa ja vatsaa nipistelee
Kurkku oli kipeä yöllä myös. Tämän siitä saa, kun matkustaa julkisilla. Lähijunassa taas jengiä yskimässä, aivastelemassa ja niiskuttamassa. Kipeänä vaan lähdetään ihmisten ilmoille, töihin ja kouluun. Koronasta ei vissiin opittu yhtään mitään. Noh, ehkä tämä onkin taas sitä, ties kuinka monennennes muunnos tähän mennessä, jo alpha-omega-zeta variantti vissiin, vai onkos se Cheekin albumi. Alan jo houreilla kuumessa.
Kommentit (12)
noin se alkaa muuttuu nivel kivuksi ja mahdottomaksi yskäksi. minulla oli noin 8vrk.
En tiedä mutta minulla viikon ajan putjeen sellainen olo kuin olisi koko ajan tulossa kipeäksi, päänsärkyä, nuhaa, vilunväreitä mutta mitään ei sitten tullutkaan. Päälle kolmatta viikkoa satunnaista yskää ja limaa keuhkoputkissa että herää yöllä siihen vinkuvaan ääneen.
Homoutta on nykyään paljon liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Homoutta on nykyään paljon liikkeellä.
Onko typo? Hometta nimenomaan nyt syksyisin on paljon ilmassa.
Minulla ollut pieni nuha ja köhä. Illa tärisin kuin haavan lehti, ei kuumetta. Tänään vain pientä tukkoisuutta.
Mulla oli koronaa, arvelen. Kurkkukipu, kuume, mahakkpu, yskä, räkäisyys, nariseva hengitys jne. Kova tauti oli.
Vierailija kirjoitti:
Enterovirus
Onko entero sama kuin noro?
Joko se influenssa alkoi kiertää? Hyvä, kun hain rokotuksen jo pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enterovirus
Onko entero sama kuin noro?
Ei ole.
Kellään muulla tämmöistä?