Söin aamiaiseksi mansikkamuroja, banaanijogurttia ja kolme perunapiirakkaa mustan kahvin kanssa?
Kommentit (78)
Tosi hyvä aamiainen. Sinä sentään söit aamupalan, moni jättää syömättä. Mulla oli kahden munan munakas, ruisleipää juustolla ja tuorekurkulla, jugurttia ja kahvia. Pitää saada energiatasot käyttöön jo aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ihmetellä miksi suomessa joka toinen aikuinen on lihava. Sokeria aivan mielettömästi.
Missä sitä oli kun jogurttikin sokeritonta? Muroihin en lisännyt sokeria enkä kahviin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ihmetellä miksi suomessa joka toinen aikuinen on lihava. Sokeria aivan mielettömästi.
Hellanlettas sentään. On se kiva tulla tänne joka jumalan päivä pätemään, varsinkin kun itse elää kuin pellossa. Mitäs jos relaisit vähän.
En ole syönyt vielä mitään. Aamulla join Kahvia ja poltin Tupakan.
Syön vasta joskus kahden tai kolmen aikaan ruoan....
Ei ole ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä vaan vituttaa kun teillä ei ole itsellä mitään aamiaistarpeita. Tilulii! :D
Ap
Hotellissa oli aamulla paremmat aamiaistarpeet kuin sinulla.
Ne aamiaiset tietää. Sama kuin sahanpurua söisi. :D
Itse söit hiilarisahanpurua.
Ihan hyvä, mutta perunapiirakat vaihtaisin riisi- tai porkkanapiirakoihin. Tänään juur menossa Lidliin hakemaan porkkanapiirakoita, niitä syön sitten seuraavat aamut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ylipainoa.
Juu, ei varmaan ole, eikä virtaa tehdäkään mitään muuta kun käydä röökillä. Tuttu tilanne mullekin vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, mutta perunapiirakat vaihtaisin riisi- tai porkkanapiirakoihin. Tänään juur menossa Lidliin hakemaan porkkanapiirakoita, niitä syön sitten seuraavat aamut.
Ruisleipää se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä vaan vituttaa kun teillä ei ole itsellä mitään aamiaistarpeita. Tilulii! :D
Ap
On kyllä, mutta aikuisen aamiaistarpeita. Sun aamiainen kuulostaa lapsen aamiaiselta. Ei aikuinen syö noin paljon hiilareita
Eiköhän aikuinen syö mitä sitä haluttaa syödä? Meillä esim. on aina aamiaispöydässä suklaata/keksiä/leivos, jotain makeaa. Kuuskymppisiä ollaan, terveitä ja normaalikokoisia. Ja vielä hyväntuulisiakin kun ei tarvitse tyytyä pakurikääpäaamiaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Perunapiirakat on pahoja 🤮 Lidlistä saa hyviä piirakoita 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hotellissa oli aamulla paremmat aamiaistarpeet kuin sinulla.
Ne aamiaiset tietää. Sama kuin sahanpurua söisi. :D
Kokeile joskus vähän tasokkaampaa hotellia. Yleensä muutenkin valinnanvaraa on paljon, oma vika jos valitset sahanpurua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellanlettas sentään. On se kiva tulla tänne joka jumalan päivä pätemään, varsinkin kun itse elää kuin pellossa. Mitäs jos relaisit vähän.
Kuka elää kuin pellossa? Sinäkö?
Söin aiemmin aamuisin sämpylän, jos piti jaksaa pidempään keitin siihen kananmunan mukaan. Nyt yritän laihduttaa, syön veteenkeitettyä kaurapuuroa, jonka päälle pilkon banaanin. Hyvää, ja riittävästi jaksaa lounakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, henkkoht en pidä ruisleivästä. Suomalaisethan on jotenkin niin aivopestyjä ruisleivän ja kaurapuuron erinomaisuuteen että niitä pitää raahata ulkomaanmatkoillekin. Kummallisesti muualla maailmassa pärjätään aivan loistavasti ilman noita ruokavalion peruspilareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunapiirakat on pahoja 🤮 Lidlistä saa hyviä piirakoita 😋
Perunapiirakat on tosi hyviä! Samoin porkkanapiirakat.
Mä söin proteiinirahkan ja juustosämpylän, kahvia. Jaksaisko vielä hedelmän?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ylipainoa.
Tupakan rypistyttämä luinen kalmo.
itse join 6 kaljaa tuopissa ja jokaiseen sekoitin 1-2 kananmunaa, olut maistuu paremmalta näin kun siinä on kananmunaa seassa ja aamupala on samalla tehty
Tilaan woltista hampurilaisen aamiaiseksi ja lounaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, henkkoht en pidä ruisleivästä. Suomalaisethan on jotenkin niin aivopestyjä ruisleivän ja kaurapuuron erinomaisuuteen että niitä pitää raahata ulkomaanmatkoillekin. Kummallisesti muualla maailmassa pärjätään aivan loistavasti ilman noita ruokavalion peruspilareita.
Mä tykkään ruisleivästä. Niitäkin on erilaisia. Kauraleipä on myös hyvää.