Ostatko wc-paperin paaleissa vai pikku paketti kerrallaan?
Itse ostan aina paaleissa vaikka asun yksin ja Tokmannikin on ihan muutaman sadan metrin päässä. Mutta musta on kivempi kun harvoin joutuu niin isoa kuormaa raahaamaan. Ja säästäähän siinä hintaakin usein.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Tuoko woltkuski paaleja? 😄
Tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ostan yleensä sen 16 rullan satsin, se on yleensä rullahinnaltaan edullisempi kuin 32 rullan paketti. Se on just passelin kokoinen pitkälleen kaupan kestokassiin ja mahtuu sopivasti pytyn viereen. Telineessä olevan rullan loputtua kesken kaiken ei tarvitse lähteä hakemaan uutta housut kintuissa vaan vähän kurottaa kättä pidemmälle, jotta saa uuden rullan.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4-6 arkkia kuluu vuorokaudessa.
Turha alkaa hamstraamaan.
Häh, itsellä menee n. 250arkin rulla per päivä.
Kauheeta kuormaa viemäriin tuo sun paperin käyttö, miksi tuhlaat tuolla lailla wc-paperia
Miten mulla tulee tästä keskustelusta mieleen se daami, joka siivosi aina vessansa vessapaperilla. Tulipahan taas ajatuksen virtaa.
Asun yksin ja kahdeksan rullan pakkauksia ostan. Isompia on hankala kuljettaa polkupyörällä, jolla kauppareissuni teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta kuormaa viemäriin tuo sun paperin käyttö, miksi tuhlaat tuolla lailla wc-paperia
Johonkin se on kulutettava, kun sitä ostaa paalin viikossa ostaa. Muutenhan koko asunto olisi wc-paperirullia täynnä lattiasta kattoon.
Pöllin töistä jumborulla kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-aah, kunnon kuivaus. Ison tarpeen jälkeen kunnon vesipesu päälle ja joka kerta.
Ostan halvimmalla hinnalla mitä löytyy, kunhan on.valkoista. Koko saa olla iso. Meillä on säilytystilaa.
En käytä wc-paperia. Olen vegaani ja ulosteeni on niin siistiä että pyyhkimiselle ei ole tarvett.
Ei mene paljon paperia. Ei mies tarvitse pissaamisen jälkeen paperia mihinkään. Ison hädän jälkeen bideesuihkulla puhtaaksi ja pari arkkia riittää kuivaamiseen.
Kun vielä iso hätä osuu kesken työpäivän, voi olla viikkokin, ettei vessapaperia kulu yhtään.
Rulla päivässä, pyyhin meikin rippeitä käsistä, välineistä myös, saatan kuivaa hanaa, lavuaarista hiukset pois jne..nää pyyhkimisen lisäksi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei, vain likaiset pallinsa
Serlaa 8 rullaa.
Jos olisi tilaa, tilaisin kerralla Outspotista vuoden tarpeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo.
Koululaiset myyvät ja tuovat kotiin asti.
Rahoittavat luokkaretkeään.
Juuri ostin 2x32 vessapaperia, talouspaperia myös pienemmän paalin.
Lähes vuoden kestää
Vierailija kirjoitti:
Autolla tuovat isommat tavarat
Vierailija kirjoitti:
Rulla päivässä, pyyhin meikin rippeitä käsistä, välineistä myös, saatan kuivaa hanaa, lavuaarista hiukset pois jne..nää pyyhkimisen lisäksi. 😄
Voit tietysti käyttää noin, mutta älä laita noita papereita viemäriin vaan vie yleisjätteisiin. Meillä taloyhtiössä kehoitetaan välttämään paperin laittamista vessan pönttöön. Vain pakolliset kakkapaperit. Jos käytät vessapaperia vaikka kasvojen puhdistamiseen tai lattian pyyhkimiseen, laita paperi sekajätteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen meikin rippeet käsistä keraamisesta täyttösaippuapullosta ja kuivaan kädet pyyhkeeseen. Meikkisuteja ei kuivata vessapaperilla. Ne pestään sillä ranskalaisella M saippualla tai Fairylla, jotta rasva lähtee. No on mulla kyllä yksi vika. Ostan niitä puhdistusliinoja Lidlistä, joissa on tuoksuja. Pyyhkäisemme niillä lavuaaritaso ja pytyn päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene paljon paperia. Ei mies tarvitse pissaamisen jälkeen paperia mihinkään. Ison hädän jälkeen bideesuihkulla puhtaaksi ja pari arkkia riittää kuivaamiseen.
Kun vielä iso hätä osuu kesken työpäivän, voi olla viikkokin, ettei vessapaperia kulu yhtään.
Minä kuivaan terskani joka kerta pissaamisen jälkeen ja iso hätä on niin siivokas, että vähintään 20 arkkia menee wc-paperia takapuolen pyyhkimiseen. Bideesuihku vain levittäisi ulosteen jätökset. Minulla ulostaminen ei onnistu kuin kotona. Ei mitään toivetta, että työpaikalla saisin mitään tulemaan.
Ostan arkki kerrallaan.