Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatekaapiston korkeus kun huonekorkeus 3m

Vierailija
18.10.2025 |

Eli makkariin tarvii kunnon vaatekaapit.Teettääkö huoneen korkuinen kaapisto (millä helvetillä niihin yläkaappeihin ylettää no tietty tikkaat mutta onko järkevää?) vai sellainen normikorkea mutta näyttääkö se hassulta? Pölyn- ja/tai roinankerääjä se päällys?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytystilaa ei varmaan koskaan ole liikaa

Vierailija
2/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä vaan 297cm. Ja lista eteen niin ei mene pölyä. Tikkailla sinne saa tavaraa. Voit teettää samalla tikkaat ja kaappiin uran johon ne saa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 3 m. Tee yläkaapista suht korkea, jotta sinne mahtuu kookasta tavaraa. Vieraspeittoja ja -tyynyjä, matkalaukkuja, jouluvaloja, jumppavälineitä jotka ei juuri käytössä, arkistoitavia papereita, eväskori, termari juhliin, iso tarjoilukulho,  kausivaatteita, luistimet. Keksin tuhansia esineitä sinne yläkomeroosi. Vaikka pitäisit tyhjänä, niin ainakaan ei kerää pölyä niin paljoa kuin matalan kaapin päällinen.

Vierailija
4/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonetta matalampi kaapisto olisi sulaa hulluutta

Vierailija
5/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo koko seinän mittaiset kaapistot ovat hirveän raskaan näköisiä. Parempi vaan että ei ole liikaa kaappeja. Kerryttää turhaa rojua.

Vierailija
6/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapit huoneenkorkuiset, tottakai. Kaappiin alaslaskettava vaatetanko ja sen alle ulosvedettäviä hyllyjä/koreja tai mitä lie tarvitset. 

Vierailija
7/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuo koko seinän mittaiset kaapistot ovat hirveän raskaan näköisiä. Parempi vaan että ei ole liikaa kaappeja. Kerryttää turhaa rojua.

Kunhan kaapiston maalaa samalla sävyllä kuin seinät, ei vaikutelma ole lainkaan raskas.

Vierailija
8/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kaapiston maalaa samalla sävyllä kuin seinät, ei vaikutelma ole lainkaan raskas.

No se ei tule onnistumaan, meillä on kuviotapetit. Ap

Vierailija
9/9 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette miten itse haluatte. Me ei tiedetä onko puolisosi 205cm, niin hän voi huoletta käyttää ylähyllyjä.