Ajokielto
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Kävi tosi hyvin. 50pvs. Ajokielto selviää kun poliisi saa asian käsiteltyä.
Reilu 3kiloa tekee minun tuloilla.
Hyvä juttu, poliisi soitti tutulleni alle viikossa ja ilmoitti ajokiellon päättymis päivän. Pitää muistaa ettei ajamalla autoa saa mennä korttia hakemaan, ettei saa uutta ajokieltoa heti vaan vasta kun kortin on saanut itselleen. Muistahan noudattaa nopeus rajoituksia jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on, ettei mulla ole autoa eikä korttia, koskaan ollutkaan ja neurologi aina tunnollisesti silti pistää välillä mut ajokieltoon :')
En tajua mikä juttu se on.
Terveys syy.
Ei todellakaan. Vältän törttöilyä. Mulla ei niin kiire ole etten ehtisi lukea ja noudattaa liikennemerkkejä, turvaväliä ja turvallista tilannenopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, poliisi soitti tutulleni alle viikossa ja ilmoitti ajokiellon päättymis päivän. Pitää muistaa ettei ajamalla autoa saa mennä korttia hakemaan, ettei saa uutta ajokieltoa heti vaan vasta kun kortin on saanut itselleen. Muistahan noudattaa nopeus rajoituksia jatkossa.
No voi helvetti mikä idiootin neuvo toiselle tollolle. Tokihan nyt kortiton ajaa itse hakemaan kortin ja vielä riipasee kunnon kännit sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa ajamaan niin ei tule sakkoja eikä ajokieltoja eikä satu kolareita!
Osaan ajaa, ei ole kolareita ikinä tullut.
Ajan myös aina ylinopeutta, paitsi koulujen tms lähellä.
Nautin siitä häpeilemättä (ennätys on 170 km/h yli rajoituksen).
Voisko sulta ottaa vaikka kädet pois? Vai onko sullakin pakko olla ne? Mene muualle ajelemaan, jois ei paikalliset säännöt kiinnosta. Kai tiesit, ettei kukaan halua sua täällä yleisille teille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi helvetti mikä idiootin neuvo toiselle tollolle. Tokihan nyt kortiton ajaa itse hakemaan kortin ja vielä riipasee kunnon kännit sitä ennen.
Eipä autokoulussakaan opit ole menneet perille koska ei nopeusrajoituksia noudata. Nuori voi ajatella että saa ajaa kortin hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa ajamaan niin ei tule sakkoja eikä ajokieltoja eikä satu kolareita!
Osaan ajaa, ei ole kolareita ikinä tullut.
Ajan myös aina ylinopeutta, paitsi koulujen tms lähellä.
Nautin siitä häpeilemättä (ennätys on 170 km/h yli rajoituksen).
Kyllä saa vielå kiinni jäät.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun olet tyytyväinen sakkoihin ja saat maksetuksi, Nopeasti tulee poliisilta päätös ajokiellon pituudesta.
Ei oo autoo saati sitä korttia. Onneksi. Muuten olisin joutunut aina nuorempana känni kuskiksi, kun olimme matkoilla. Se hävetti !!!!
Vierailija kirjoitti:
Pujottelin maantiellä kolaripaikan läpi enkä iltahämärässä huomannut ilman heijastimia olevaa mustansinisissä haalareissa olevaa mp-poliisia, ei ollut pysäytyslätkää eikä valkoisia hanskoja, ei mitään. Tuli törkeä liikenteen vaarantaminen mutta vain sakot. Valitin sakosta ja kerroin tapahtumien kulun, sakko pieneni kolmanneksella.
Kyllä niillä on hyvät heijastimet asuissaan. Taitaisi olla viisasta, että harkitset sitä ajamista vielä ihan itse, jos et edes näe poliisia (vaikka se olisi mustassa puvussa).
Menisit edes optikolle.
Vierailija kirjoitti:
3kk terveyssyistä. Kiltisti noudatin vaikka hankalaa oli.
Mulla oli 6 viikkoa terveyssyistä.
Tuttu sai ajokortin takaisin ja sakonkin maksettua. Toivottavasti oppi että nopeusrajoitusta on noudatettava.
Mun kokemus on, ettei mulla ole autoa eikä korttia, koskaan ollutkaan ja neurologi aina tunnollisesti silti pistää välillä mut ajokieltoon :')
En tajua mikä juttu se on.