Aloin tapailla 39v naista, mutta nyt kävikin niin että olen enemmän kiinnostunut tyttärestä
Tapailunainen on ihan jees, mutta kun näin hänen 18v tyttärensä ekan kerran, niin rakastuin siltä seisomalta. Tilanne on nyt hankala ymmärrettävästi...Miten edetä tahdikkaasti? Luulen että tytärkin on minusta kiinnostunut
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro itsellesi satuja. Ei se tyttö ole sinusta kiinnostunut. Hän on kiinnostunut ikäisistään.
Mistäs tiedät? Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta että tuollaiset parikymppiset kiinostuu 40v miehistä.
Tuohan on mies parhaassa iässä. Eri asia jos ap olisi 70.
Onpa fantasiat. 40v mies on jo parhaat päivänsä ohittanut. Nyt valoja päälle.
Siis, 40v nainen on. Mies on kulta-iässään.
Juuri näin. Aiki moni 40v ylittänyt nainen alkaa olemaan rupsahtanut ja kärkkäinen. Ei enää jaksa tehdä mitään kodin ulkopuolella, vaan oleskelee mieluummin neljän seinän sisällä. Kokoajan kuulemma on väsynyt.
Kuule olet 18v. tytön silmissä pappa, senkin typerä trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro itsellesi satuja. Ei se tyttö ole sinusta kiinnostunut. Hän on kiinnostunut ikäisistään.
Mistäs tiedät? Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta että tuollaiset parikymppiset kiinostuu 40v miehistä.
Siis, 40v nainen on. Mies on kulta-iässään.
Juuri näin. Aiki moni 40v ylittänyt nainen alkaa olemaan rupsahtanut ja kärkkäinen. Ei enää jaksa tehdä mitään kodin ulkopuolella, vaan oleskelee mieluummin neljän seinän sisällä. Kokoajan kuulemma on väsynyt.
Mitä seilä kodin ulkopuolella pitäisi tehdä? Juosta miehen kanssa ympyrää jonkun lampareen ympäri tai pallon perässä? Hanki koira.
Juu nämä on pahoja paikkoja. Itse aloin tapailla 42v miestä, mutta aloitinkin suhteen hänen 18v. poikansa kanssa, kun oli niin hottis lihaksikas urheilijanuorukainen.
Tähän täytyy kyllä mainita, että itse en 18-vuotiaana vilkaissutkaan vanhempiin miehiin päin saari että olisin äitini miesystävään ihastunut. Enkä kyllä tiedä yhtäkään naista, joka olisi pitänyt vanhemmista miehistä tuon ikäisenä.
Jatka vaan haaveilua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä kerro satuja. Tottakai tytö on kiinnostunut rahasta ja statuksesta sekä tietenkin vanhan miehen varmuudesta.
Höpön löpön. Mistä näitä satusetiä oikein sikiää? Nykymaailmassa nainen pystyy elättämään itsensä omalla työllään ja etenkin HALUAA sen tehdä ja olla ylpeä omista saavutuksistaan - muiden rahat ja statukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Olet katsonut liikaa amerikkalaisia höpöreality-sarjoja. Siellä on ihan eri meininki. Me eletään Suomessa ja tuollainen asenne täkäläisellä naisella on äärimmäisen harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Juu nämä on pahoja paikkoja. Itse aloin tapailla 42v miestä, mutta aloitinkin suhteen hänen 18v. poikansa kanssa, kun oli niin hottis lihaksikas urheilijanuorukainen.
Nuori nainen - vanhempi mies on luonnollista, mutt toisin päin erittäin luonnotonta...oletko enää edes hedelmällinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen - vanhempi mies on luonnollista, mutt toisin päin erittäin luonnotonta...oletko enää edes hedelmällinen?
Mitä luonnotonta siinä on että nainen parhaassa iässä nauttii nuorista miehistä ja seksistä?
Eiköhän jokainen mies pidä 18-vuotiasta nättiä ja aikuisen mittaan kasvanutta naista viehättävänä.
Fakta on kuitenkin, että on äärimmäisen harvinaista, että 18-vuotias neitokainen olisi tippaakaan kiinnostunut 40 ikävuoden kieppeillä olevasta miehestä, joten jatka päiväuniasi.
Toki jos olisit rikas ja /tai kuuluisa, niin voisipa kiinnostua, mutta silloinkin hän kiinnostunut rikkauteesi tai kuuluisuuteesi, ei sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Siksi tykkäänkin parikymppisistä nuorukaisista t. nelikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luonnotonta siinä on että nainen parhaassa iässä nauttii nuorista miehistä ja seksistä?
Sitä että on luonnotonta miehelle kiinnostua naisesta joka ei enää ole hedelmällinen.
Minulle 19v taas kävi niin, että aloin seurustelemaan 17v tytön kanssa, mutta kun tapasin hänen 38v yh-äitinsä niin hups...
Kylläpä vaihtui kiinnostuksen kohde.
En tiedä mitä tekisin, mutta KIIHOTTAA!
Itse 17 v tosi kivan oloisen kaverin heivasin kun oli niin vanha 23 v. Etpä olisi tullut oman isän ikäistä edesmieleenkään vilkuilla.
olisiko mahdollista että tytär on sinulle ystävällinen oman äitinsä takia(?)
Mä aikoinaan seukkailin vakavasti viisikymppisen mielestäni nuorekkaan ja sporttisen miehen kanssa. Itsellä oli ikää 40 v.
Kuinka ollakaan, miehen 28-vuotias poika ihastui minuun, ja jonkin ajan kuluttua omatkin tunteet alkoi kallistua pojan puoleen.
Seurasihan siitä ihmissuhdesotkua, mutta hauskaa oli. Olen niitä, joiden libero oli kukkeimmillaan siinä 40 - 50 -vuotiaana.
Nyt yli kuusikymppisenä on ikäiseni elämäntoveri.
Kuinka vanha olet, 40? Tyttären silmissä isänsä ikäinen.
Ei se tyttö sinulle reisiään levitä vaan peuhaa ikäistensä poikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo hedelmällinen on peruspenan argumentti, kun parempaan ei pysty. Mitä väliä, jos lapsia ei halua onko hedelmällinen vai ei? Ei seksi ole sen parempaa hedelmällisen kanssa.. Samalla tavalla miehillekkin tulee eturauhasvaivoja ja andropaussi.. Onneksi kaikki miehet ole tyhmiä ja mulla on 10v nuorempi mies.. Rakkaus ei katso onko toinen vanhempi tai nuorempi.
Isäpuoleni kiinnostui minusta kun olin 15. Kättä reidelle kun katsottiin telkkaa,kurkkimista huoneeseeni kun vaihdoin vaatteita ym. Kerroin äidille ja potki äijän ulos. Myöhemmin isäpuoleni puolustautui loukkaantuneena, olin muka ollut selvästi kiinnostunut hänestä ns antanut ymmärtää mutten ymmärtänyt antaa.
Hyi helvetti, se äijä oli jotain 48 ja haisi pahalta! Äidin pitänyt soittaa poliisit,jos tyyppi ihan ammattimaisesti saalisti lapsia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap kertonut ikäänsä.
Kyllähän lähes jokainen mies tuollaisessa tilanteessa haaveilee tapailunaisen tyttärestä, mutta harva mies uskaltaa mitään tehdä vaikka tytär jostakin syystä näyttäisi vihreää valoa. Masturboidessa kyllä häntä ajattelevat.
Olen aika varma että tämä nyt on taas provo, mutta jos nyt sattumalta ei olisikaan, niin suosittelen jättämään koko perheen rauhaan. Tollasesta kuviosta ei seuraa mitään hyvää.