Opintoihin liittyvä näyttö tai harjoittelu?
Miten nykyään saa harjoittelupaikan tai näyttöön liittyvän yrityksen jolle siis pitää tehdä jokin opiskeluihin liittyvä näyttö. Olen tässä käyttänyt somea, sähköpostia, käyny yrityksissä paikan päällä. Lidäksi ottanut yhteyttä yrityskeskuksiin. Onko vielä muita paikkoja?
Nuorempana kun opiskelin sain paikan helpommin. Varmaan 2 tai 3 yritys tai muu otti minut vastaan. Ajat oli kai eri. Nykyaikana ihmisten luotto ihmisiin on heikentynyt vaikka itse olen aina ollu luottamuksen arvoinen. Monet muut kansasta ei nii. Saadaan rehelliset ihmiset kärsiä muiden tekosista. Viimeksi olin opiskelija jotai 2006 vuonna. Sillo sain viä helposti paikan. Toki suhteilla oli merkitystä sillo. Yhteisiä tuttavuuksia löytyi kun pääsin haastatteluun liittyen harjoittelupaikka.
No ajat on muuttunut paljon kai siitä ja ympäristö. Verkossa olevat huijarit ja muutkin.
Kertokaa millasia kokemuksia teillä on liittyen harjoittelupaikan tai muun kontaktin luomiseen yritykseen juuri opiskeluihin liittyvänä asiana.
Millasta kohtelua saitte.
Itellä menny laidasta laittaan vaikka oon ollu asiallinen. Moni muu ei nii. Ystävällistä ja nuivaa.