Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen nuorille, kauniille ja itsevarmoille naisille

Vierailija
17.10.2025 |

Elävät prime-aikaa, saavat kaikilta miehiltä huomiota. Itsekin olin joskus sellainen, kaunis toki olen mutta juna meni jo. Tämä aiheuttaa minulla kateutta nuoria naisia kohtaan kun haluaisin siihen samaan aikaan kun olin nuori ja vapaa. Sitähän miehetkin toitottaa, on primitiivinen ja luonnollinen juttu että nuoret naiset eniten huomiota saa. Se puhtaus, viattomuus, koskemattomuus... Miksei ihminen voisi aina pysyä 20- vuotiaan näköisenä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Childfree

Vierailija
22/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huomio ei ole naisille positiivinen asia. Aiheuttaa hankaluuksia ja vaaratilanteita. Tietäisit tämän, jos olisit oikeasti nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskemattomuus? Minä olin 20v:nä nussinut jo varmaan 20 000 kertaa pitkäaikeisen poikaystäväni kanssa. 

Vierailija
24/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä mennyt hukkaan, kun ei muuta elämässä kuin halu olla 20 v ja kaunis. Kaksi asiaa, jotka ei merkitse mitään, jollei elämän tavoite vain miehen huomio..

Vierailija
25/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivapaa elämä (childfree) herättää kateutta.

Vierailija
26/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun kadehdit, kunhan et anna sen ilmetä mitenkään. Jos rupeat ilkeäksi vanhaksi akaksi, joka kiusaa kadehtimiaan nuoria kaunottaria, kuulut ihmiskunnan pohjasakkaan.

Vierailija
27/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene tähän miesten luomaan ansaan. 

AP on mies, joka yrittää taas kerran vakuuttaa palstalaiset, että vanhoista naisista ei ole mihinkään.

Vierailija
28/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että aloittaja on mies? Ei kai kukaan kypsemmän iän nainen oikeasti ajattele noin? Tai jos niin miksi? Oletko ollut koko elämäsi jotenkin pinnallinen, halunnut ison talon ja hienon auton ja sellaista, onko älykkyysosamääräsi ehkä hieman tuota miten sen sanoisi keskimääräinen 100 tai 110, auta minua ymmärtämään? Kai olet huomannut että se mitä näet ei kerro kuin pienen hetken todellisuudesta, ja siitäkin vain vähäsen? Joku menehtyy 20-vuotiaana, jollakulla 30 v kaunottarella on syöpå ja niin edelleen.

Puhut paljon, mutta et sano mitään. Lisäksi kirjoituksestasi paistaa sama puolueellisuus, josta ap:ta syytit.

Kas, hei ap.Ei kukaan usko että olet oikeasti nainen.

Vierailija
29/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että aloittaja on mies? Ei kai kukaan kypsemmän iän nainen oikeasti ajattele noin? Tai jos niin miksi? Oletko ollut koko elämäsi jotenkin pinnallinen, halunnut ison talon ja hienon auton ja sellaista, onko älykkyysosamääräsi ehkä hieman tuota miten sen sanoisi keskimääräinen 100 tai 110, auta minua ymmärtämään? Kai olet huomannut että se mitä näet ei kerro kuin pienen hetken todellisuudesta, ja siitäkin vain vähäsen? Joku menehtyy 20-vuotiaana, jollakulla 30 v kaunottarella on syöpå ja niin edelleen.

Suurimmalla osalla se ÄO on juurikin satasen pintaan Suomessa. 110 on jo selvästi keskivertoa korkeampi. Että mitähän tuo mahtoi tarkoittaa? Varsinkaan kun et tekstisi perusteella miltään nerolta vaikuta itsekään...

Vierailija
30/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fun fact, mutta minut on itseasiassa parikymppisenä jätetty sen takia että olin miehelle liian nuori. Miehen miesmaku oli vanhemmat naiset :) 

Vierailija
31/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten huomio ei ole naisille positiivinen asia. Aiheuttaa hankaluuksia ja vaaratilanteita. Tietäisit tämän, jos olisit oikeasti nainen. 

Tarkoitat, ettei se ole *pelkästään* positiivinen asia. Kyllä suurin osa naisista haluaa huomiota, sikäli kun ovat miehistä kiinnostuneita ja toivovat parisuhdetta/seksiä.

Vierailija
32/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fun fact, mutta minut on itseasiassa parikymppisenä jätetty sen takia että olin miehelle liian nuori. Miehen miesmaku oli vanhemmat naiset :) 

Miehen naismaku, tokihan :D Mies oli itse 30v ja seurusteli ennen minua ja minun jälkeeni vähintään 5 vuotta itseään vanhempien naisten kanssa. 

Vierailija
33/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni joudun harvakseltaan näiden tällaisten kanssa tekemisiin kun heidät on siirretty tuottavasta työstä vaikkapa manageriksi tehottomuuden takia. Kuuntelen naama peruslukemilla heidän 'mahtavia ideoitaan' ottamatta mitään kantaa vaikka heillä on selkeä oletus että asettuisin ikäänkuin aisurina kannattelemaan. Sitten seuraan kun timantinkovaan julkisivuun ilmestyy särö toisensa jälkeen.

Itse työn suunnittelen sitten asiakkaan kanssa, asiakkaan ehdoilla ja asiakkaan haluamalla tavalla, en vahvan bossladyn. Tästä sitten seuraa että bosslady luonnollisesti tulee silmille miksi en tehnyt kuten hän oli päättänyt. Kuittaan että asiakas koki tarpeensa erilaiseksi ja asiakas maksaa meidän molempien palkan. Ja taas katsellaan kun säröt kasvaa.

Lopulta sitten bosslady on päälomalla tai lähtee muualle itse. Ehkä ensi vuoden alusta yritykset uskaltavat jopa irtisanoa tällaisia.

Vierailija
34/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin Allu tunnustaa.

Vierailija
35/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! Olen itse 27-vuotias nainen ja koen olevani primetimessani juuri nyt. Olen itsevarmempi ja kauniimpi kuin koskaan. Ja aina olen ollut kaunis. 

Olen miettinyt joskus sitä että kun vanhenee ja kukaan meistä ei näytä ikuisesti kauniilta ainakaan nuorelta ja kauniilta. Onko se sitten paha itsetunnon tuska kun on aina ollut seksikäs.

Yritä ajatella niitä positiivisia puolia. Vanhempana on vakaampaa ainakin pitäisi olla. Miehet eivät ahdistele kenties yhtä paljon? Itseäni ainakin v tuttaa se ahdistelu. Sitä on ollut lapsesta asti ja on edelleen paljon.

Vierailija
36/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän! Olen itse 27-vuotias nainen ja koen olevani primetimessani juuri nyt. Olen itsevarmempi ja kauniimpi kuin koskaan. Ja aina olen ollut kaunis. 

Olen miettinyt joskus sitä että kun vanhenee ja kukaan meistä ei näytä ikuisesti kauniilta ainakaan nuorelta ja kauniilta. Onko se sitten paha itsetunnon tuska kun on aina ollut seksikäs.

Yritä ajatella niitä positiivisia puolia. Vanhempana on vakaampaa ainakin pitäisi olla. Miehet eivät ahdistele kenties yhtä paljon? Itseäni ainakin v tuttaa se ahdistelu. Sitä on ollut lapsesta asti ja on edelleen paljon.

Mulla sama. Edes vanhat ruttuiset naisopettajat eivät kyenneet himoissaan hillitsemään ahdisteluaan minua kohtaan yläasteesta lähtien.

Nykyään hieman vanhempana ilmiö on kääntynyt jo siihen että juuri ja juuri täysi-ikäistyneet naiset ovat alkaneet ahdistella myös, vanhojen naisten lisäksi.

Täysin karmea kehitys yhteiskunnassa.

- kaunis komea mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi