Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs tosi lihavan äidin raskaus sujuu - kertoi joku aika sitten odottavansa lasta ja painoa oli 130 kg

Vierailija
14.04.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin 103kg kun aloin odottamaan esikoista Ja ihan hyvin meni raskaus. Saman verran painoin synnyttämään mennessä.

Maha ei kasvanut paljoa yhtää. Sf-mitta oli koko ajan pieni ja olin yli rv30 ennen kuin ihmiset huomasi että olin raskaana. Samat housut meni koko raskauden ajan. Lapsi oli ihan normaali painoinen, 3.6kg.

Vierailija
2/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: kuinka sujuu liikkuminen sitten kun on iso maha jne? Olen itsekin lihava odottaja ja mietin näitä asioita. Vielä ei minulla vauvamasuakaan näy. Luulisi että on loppuajasta aikas tukala olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei ole noussut yhtään, lähinnä pudonnut. Viime raskaudessa tuli lisää n. 6kg ja sekin ihan lopussa vasta ja johtui turvotuksesta.

-2-

Vierailija
4/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oli painoa 112 kg, nyt viikolla 18 vähemmän...

Vierailija
5/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritittekö siis kauan? Miten neuvolassa/lääkärissä/synnärillä suhtaudutaan hyvin ylipainoiseen äitiin? Itse painan myös hivenen yli 150 kg ja haaveilen vauvasta....

Vierailija
6/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa/lääkärissä ja synnärillä suhtauduttu hyvin. Ei mitään ongelmia ollut asenteissa minun kohdallani.

-2-

Vierailija:

Yritittekö siis kauan? Miten neuvolassa/lääkärissä/synnärillä suhtaudutaan hyvin ylipainoiseen äitiin? Itse painan myös hivenen yli 150 kg ja haaveilen vauvasta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan