Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mahtaa johtua se, että aikuinen ihminen suuttuu, jos joku on hänen kanssaan eri mieltä jostain asiasta?

Vierailija
17.10.2025 |

Kyse voi olla ihan vain siitä, että joku ihminen pitää eri ruoasta kuin hän. Hän saattaa suuttua siitäkin, jos vaikka minä tykkään jostain hänen inhokkiruoastaan. Siis kun kyllähän aikuinen ihminen yleensä tietää, että eivät kaikki pidä samasta ruoasta. Vai eikö muka tiedä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella kyseessä olevan Trumpin .... no jaa, ehkä kyse on sosiaalisten taitojen puutteesta. Vähän kuin lapsi joka oppii saamaan halunsa läpi itkupotkuraivareilla.

Vierailija
2/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tämä suuttuminen näkyy esim. tuossa ruokajutussa? Siis ihan oikeasti suuttuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

demari tod näk

Vierailija
4/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti jonka pitää aina päteä ja olla oikeassa.

Vierailija
5/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuollainen ja oli kuin oppikirjan narsisti. En pystynyt koko yhdessäolon aikana juurikaan syömään hänen kanssaan. Arvosteli ihan jokaisen minun pitämäni ruuan. Mies oli lopuksi jo reilusti yli 50v ja mikään ei muuttunut. Kerran sai ihan tajuttoman raivarin kun toin juhannuksena hänen luokseen sushia (itselleni) Hän kirosi ja "hyi hyi hyi" että tuollaista pas@kaa tänne vedät ja haisee ja #€%@##. Minun olisi pitänyt syödä pallogrillillä tiristettyjä halpoja käristeitä. Ja niitäkin vain 1, koska naisen ei saa syödä sen enempää päivässä. Irvisteli ja väänteli naamaansa kun söin sitten sushini osittain. Hoki tauotta, että eikö karuta, että tuollaiseen menit rahasi hassaamaan kun täälä olisit saanut syödä kunnon grillimakkaraa. Että sellainen juhannus....

Vierailija
6/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä suuttuminen näkyy esim. tuossa ruokajutussa? Siis ihan oikeasti suuttuu?

No ihminen ihan tosissaan suuttuu vaikka siitä, että joku pitää sellaisesta ruoasta, mistä hän ei pidä. Esim. hernekeitto on sellainen ruoka, että minä pidän siitä ja hän taas ei. Saatuaan tietää, että minä pidän siitä hän ensin ihmetteli asiaa ja sitten tosissaan suuttui ihan hirveästi siitä, että "Miten joku voi tykätä sellaisesta ruoasta, josta minä en tykkää! Hernekeitto on pahaa ja kukaan ei saa tykätä siitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän