Oksettaa kun naiset alkavat revitellä reikiä rahan toivossa
Raha raha raha. Tässä muuten mun b00bsit jne! Saisko rahaa? Ois matka dubaihin.
Kommentit (12)
On myös miehiä jotka tekee tuota, miksi keskityt vain naisiin?
Vierailija kirjoitti:
On myös miehiä jotka tekee tuota, miksi keskityt vain naisiin?
Olen jo viisikymppinen ja koko elämäni olen ilmaiseksi saanut persettä.
- homomies 73
Jos tiedät paljon reiän levittelijöitä, seuraat heitä paljon enemmän kuin olisi järkevää. Luultavasti jopa maksat nähdäksesi. Miksi maksat jos oksettaa?
Kaikki rahan takia tekeminen on yhtä vastenmielistä touhua.
Kaikki tekee sitä millä tulee toimeen. Voisipa ap:n saada rahaa moralisoimalla. Ehkä kannattaa kokeilla uskonnollisissa piireissä?
Nyt on huonot ajat, eikä perinteisiä töitä riitä kaikille. Kaikki täällä kuitenkin tarvitsevat rahaa elääkseen.
Maailman vanhin ammatti ja asiakkaita
riittää. Taitaa tässä meidänkin hoodeilla
joku tehdä lisäliksaa lihallaan. En tosin
minä.
Tiedossa on,
mutta paikkakunnan salaisuuksia
ei sivistynyt naapuri minnekään jaa.
Ehkä nykynaisen älykkyys ei muuhun pysty. Älypuhelimet vie kaiken oman järjen käytön. Ja koulussa ei seurata opetusta vaan häiriköidään toisia. On joku Adhd tekosyy että ei tieto mee jakeluun. Sit pitää koulun jälkeen ku ei tiedot tai kokemus riitä työelämään niin ruveta johkin OF tuotantoon. Muuhun ei rahkeet riitä nykyihmisillä. Kun seuraa tätäkin palstaa niin taso jutuissa suurin osa alapää tasoa.
Jos jotain älykästä yrittää niin harvoin kukaan kommentoi.
Jos miettii sitä että kuinka meidät nykyään 40-50 v kasvatettiin pärjäämään itekseni jo kouluiässä. Ja tehtiin läksyt ite ja kouluun mentiin pyörällä. Niin pärjätään paremmin nykyään. Ei meidän perässä vanhemmat juossu kokoaikaa. Niil oli omat työt ainakin maaseudulla. Ajat on eri. Nykyään on kriisi jos lapsi ei heti ilmoita jos 15 min myöhässä. 🤣
Mutta toisaalta, tekisivätkö he niin, mikäli maksavia asiakkaita ei olisi? Etkö pidä oksettavina niitä miehiä, jotka ovat valmiita maksamaan näistä palveluista?
Siinäpähän myy, kun kerran miestä jonoksi.
Kunhan ilolintu on 18, käyttää kumia ja käy
säännöllisesti
otattamassa lääkärillä hivit sun muut.
Siellä instagramissa on paljon muutakin kuin reiän revittelijöitä, ja sen algoritmi muuttuu sen mukaan mitä siellä klikkaat.