Oletko koskaan kohdannut aidon namusedän?
Kommentit (26)
Olen. Olin menossa kouluun , kun joku ukko tuli kävelemään viereeni. Ukkelila oli pitkä takki. Ihmettelin, että mitä ihmettä ukko siinä vieressa käveli, kunnes huomasin, että ukolla oli mulkku kädessä. Olin 13.
1980-luvulla namusedistä varoiteltiin. Naapurustossamme oli joitain vanhempia miehiä joita epäiltiin namusediksi, todennäköisesti ilman syytä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olin 12, kun kävelin kouluun. Suojatiellä keski- ikäinen rekkakuski huusi minulle, että halusisi panna minun pyllyäni. Se oli hirveä kokemus.
Näitä pervoja on ollut aina. Pedofiilit saalistavat netissä nykyään. Ennen nettiä he saalistivat ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Olin menossa kouluun , kun joku ukko tuli kävelemään viereeni. Ukkelila oli pitkä takki. Ihmettelin, että mitä ihmettä ukko siinä vieressa käveli, kunnes huomasin, että ukolla oli mulkku kädessä. Olin 13.
Oliko itsensäpaljastaja?
Namusedällähän tarkoitettiin pedofiilia, joka houkuttelee lapsia mukaansa makeisia tarjoamalla.
Paljastajat taas esittelivät kaluaan yllättäen tytöille tai naisille toivoen kauhistunutta reaktiota.
Paljastelijat taitavat olla kadonnut kansanperinne, netissä touhuavay kai nykyään.
Olen. Olin 7-vuotias kun namusetä yritti saada auton kyytiin tarjoamalla karkkia. Vehje paljaana siinä istuskeli kuskin paikalla.
Teini-ikäisenä jouduin juoksemaan karkuun kun namusetä lähti seuraamaan auton kanssa kun en mennyt kyytiin.