Ystävä kehui saaneensa akateemisen opiskelupaikan --> paljastui AMK:ksi
Sanoi että hänestäkin tulee nyt korkeakoulutettu, puhuu jatkuvasti korkeakoulusta ja akateemisuudesta. Miten on nyt jo voinut saada käsityksen että amk on akateeminen, sitähän tuputetaan amk:ssa, yritetään olla maistereita
Kommentit (23)
Samaa olen huomannut, ei ymmärretä akateemisia perinnettä, kohtahan valmistuu tohtoreitakin amk:sta, miksi ei voi myöntää että on amk että ei korkeakoulu
Taasko? Keksi nyt välillä jotain uusiakin provoja.
T. Pistolapioteknikko
Tämäkin amk provo on Konalan kirjoittama. Hällä on päässä vikaa enemmän, kuin kukaan arvasi.
Nykyään AMK:ssa opiskelevat puhuvat akateemisuudesta kun haluavat häivyttää todellisuuden. Yliopisto-opiskelijat voivat kertoa opiskelevansa yliopistossa, koska sitä ei voi sekoittaa AMKiin.
Titteleitä ja suorituksia ei meistä kukaan vielä ajan tuolle puolen, kun kuolema korjaa. Kannattaisi vähän miettiä omaa iankaikkisuuttaan ja missä sen aikoo viettää. Suosittelen Jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Up
MIKÄ HITON vimma sulla on tunkea tuota hiton uppia joka saa-ta-nan rakoon!
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen huomannut, ei ymmärretä akateemisia perinnettä, kohtahan valmistuu tohtoreitakin amk:sta, miksi ei voi myöntää että on amk että ei korkeakoulu
AMMATTI-KORKEAKOULU!
ammattikorkeakoulu!
Mitä osaa et ymmärtänyt!
Toivottavasti ammattikorkeakouluihin ei tule mitään hattupelleilyä tai kesäkurpitsapelleilyä. Eihän nykyään kukaan kehtaa kertoa, että on käynyt yliopiston, kun niin pimeetä tutkimusta siellä. Oikeisiin ammatteihin toivottavasti jatkossakin valmistutaan ammattikorkeakouluista
Minulle tulee aina tohtoreista mieleen dr Seuss ja se kissa hatun kanssa
On jo onni että saa opiskelupaikan elinon syytä olla kiitollinen. Tuhansia jää odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee aina tohtoreista mieleen dr Seuss ja se kissa hatun kanssa
Eihän niitä tohtoreita voi ottaa vakavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMMATTI-KORKEAKOULU!
ammattikorkeakoulu!
Mitä osaa et ymmärtänyt!
Niinhän se on. AmmattiKORKEAKOULU ja uliOPISTO
Vierailija kirjoitti:
Nykyään AMK:ssa opiskelevat puhuvat akateemisuudesta kun haluavat häivyttää todellisuuden. Yliopisto-opiskelijat voivat kertoa opiskelevansa yliopistossa, koska sitä ei voi sekoittaa AMKiin.
No eikä puhu. Mä olen valmistunut sairaanhoitajaksi kesäkuussa eikä kyllä kukaan meidän koulussa puhunut akateemisuudesta. Tuo on vain taas tuota teidän joidenkin kylvämää AMK-vihan lietsontaa. Lapsellista touhua nuo teidät jutut.
T: Sairaanhoitaja
Mikä siinäkin akateemisuudessa on muka niin hele-vetin hienoa, että siitä pitää tollanen numero tehdä? Oikein mustasukkaisesti vahtia, että ME ollaan niitä oikeita ja hienoja AKATEEMISIA ja kaikki muut on jotain rupusakkia?
Ihan rauhassa voitte pitää hienot tutkintonne ja tittelinne. Mutta koittakaa kuitenkin nyt vaan elää sen tosiasian kanssa, että ammattikorkeakoulu ON korkeakoulu. Vaikka meistä rupisista amk-opiskelijoista ei valmistukaan maistereita ja tohtoreita, niin korkeakoulututkinto mekin siellä suoritetaan.
Toivottavasti ei nyt ihan yöunet mene tästä tiedosta. Ottakaa vaikka uninallet kainaloon ja peukku suuhun sen jälkeen kun ootte itkeneet itsenne uneen. Kyllä se siitä sitten taas.
Amk on korkea koulu eli silloin se on myös akateeminen!
Vierailija kirjoitti:
Amk on korkea koulu eli silloin se on myös akateeminen!
AMK on korkeakoulu, mutta se ei ole akateeminen.
T: Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ammattikorkeakouluihin ei tule mitään hattupelleilyä tai kesäkurpitsapelleilyä. Eihän nykyään kukaan kehtaa kertoa, että on käynyt yliopiston, kun niin pimeetä tutkimusta siellä. Oikeisiin ammatteihin toivottavasti jatkossakin valmistutaan ammattikorkeakouluista
Aivan, aivan. Opettajahan ei ole oikea ammatti. Hassua, että amk:n opeilta vaaditaan yliopistokoulutus 😃
Ei apukoulussa ole mitään hävettävää.
Mitä väliä? Ehkä olet hönkinyt akateemisuudesta niin että hän kuvittelee sen olevan jotain mainitsemisen arvoista ja nyt sitten mainitsee.