Keskityttekö fantasioissa itseenne vai toiseen henkilöön?
Kiinnostaa tietää onko yleistä keskittyä fantasioissa vain itseensä eli niin, että miettii vain mitä itselle tapahtuu tai tehdään tai tuntuu eikä ollenkaan ole kiinnostusta tai halua sitä vastapuolta kohtaan. Itsellä ei todellisuudessakaan ole koskaan kiinnostusta miehen kehoa tai sukuelimiä kohtaan (eikä naisenkaan) ja mietin himoitseeko joku oikeasti sitä vastapuolta fantasiassa tai himoitseeko joku oikeassa elämässä esim. suuseksin antamisesta miehelle.
Kommentit (5)
Lähinnä fantasioin harrastuksiin liittyviä juttuja. Esim, millaisen kasvihuoneen rakennan kun saan rahat säästettyä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti siihen, mitä minulle (tai jollekin geneeriselle naiselle) tapahtuu. Muut osapuolet fantasioissa ovat vain kasvottomia tekijöitä.
Miksi "tietysti"? Ovatko ajatuksesi niin itsestään selviä ja miksi ihmeessä olisi selvää, että et ajattelet jotain geneeristä naista? Nöyryys on hyväksi.
En voisi fantasioida ollenkaan, ellei naisen tuntema nautinto olisi kaiken keskipiste.
Mielifantasiani kertovat, kuinka naiset - kyykkypissalla vittuaan näyttänyt tai saunassa onanoinut - nauttivat näyttäessään vittuansa ja tuntevat ihanoitusta, kun saavat vieraan paljaan kyrvän paljaaseen vittuunsa.
Kyllä se on minun kyrpäni, mutta silti on, kuin katsoisin elokuvaa, jossa olen vain statistin osassa.
Tietysti siihen, mitä minulle (tai jollekin geneeriselle naiselle) tapahtuu. Muut osapuolet fantasioissa ovat vain kasvottomia tekijöitä.