Mistä tiedän, suhtautuuko työkaveri vain ystävällisessä mielessä vai onko kiinnostunut?
Työskennellään isossa työyhteisössä. On siis sosiaalinen kyllä ja juttelee kaikkien kanssa. Minun kanssani ei juttele kovaäänisesti ja heitä vitsiä, on enemmänkin sellainen rauhallinen ja puhuu matalalla äänellä. Nauraa kyllä usein jutuilleni.
Usein vilkuilee ja jos katson häntä kääntää pään pois. tulee melkein joka kerta juttelemaan, kun satutaan olemaan samaan aikaan työpaikalla. Etenkin keväällä kiusoitteli paljon kun oltiin töissä, siis sanallisesti ja kerran meni huomaamatta eteeni niin, että olisin törmännyt häneen jos en olisi nostanut katsetta. Kesälomien jälkeen oltiin jotenkin vaivaantuneita toistemme seurassa, siis hiljaisia. Nyt kuitenkin ollaan juteltu enemmän ja molemmat rennompia.
Kehuu töitäni usein hienoksi ja upeaksi. Ei kuitenkaan koskaan ole sanonut mitään ulkonäöstäni tai koskettanut. Ei myöskään tule koskaan todella lähelle. Usein kääntyy kuitenkin minua kohti tai tulee vastapäätä. Katsoo kyllä aina kun tulen paikalle tai jos jutellaan niin silmiin pitkään. On sellainen lempeä ja hymyilevä, mutta ehkä vaan kaverillisesti..
Ei kuitenkaan koskaan laita viestiä tai ota yhteyttä. Jakaa jotain asioita elämästä tai töistä mutta vaimosta ei koskaan puhu mitään.
Olen itse ihastunut mieheen, enkä aijo tehdä asioille mitään. Silti on inhottavaa kun entiedä, tulkitsenko ystävällisyyden nyt väärin vai voisiko mies tuntea samoin, vaikka ei tee mitään? Haluaisin itse päästä tunteista eroon ja omalla kohdalla tiedän sen helpotttavan, jos tietäisin aika varmasti.
Jos mies on lempeä / sellainen tukea antava siksi, että meillä on ikäeroa yli kymmenen vuotta? tiedostan olevani kaunis, mutta suoraan sanoen en tiedä tai tunnista flirtin eroa ystävällisyydestä. Tietenkin suora ehdotteli eri asia, mutta tämä mies ei vaikuta sellainen pelailijalle.
vain asiallisia vastauksia.
Kommentit (24)
Oikeastaan sillähän ei pitäisi olla mitään väliä, millaisia työkaverin tunteet ovat, kerta kun et aio tehdä mitään. Vai miksi tieto olisi sinulle niin tärkeää, kaipaatko itsetunnon kohotusta? Onko ihastumisesi syynä kenties vain se, että mahdollinen kiinnostus imartelee? Luuletko että ihastuksen muka katoavan, jos saisit selville, että työkaveri olisikin ihastunut sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa, että viimeistään sitten kun tuo sama on tapahtunut 10-15 eri miehen kanssa, voit todeta, että mikään niistä jutuista ei tarkoittanut yhtään mitään. Joillakin miehillä on vain tarve ylläpitää jonkinlaisia säpinää työpaikalla. Jotakin ihastumista kyllä, mutta ei siitä seuraa mitään sen kummempaa tai aloitetta. Ei kannata jäädä miettimään näitä.
Tämä. Nuoruus ja naiskauneus vetää puoleensa, mutta ei se yleensä tarkoita sen kummempaa. Voi hakea piristystä työpäiviin pikkuflirtistä, testata vetovoimaansa jne.
M40+
Ap:lla on avosuhde isolla A:lla. Takaovi tukevasti raollaan.
Eipä hän työkaverimiehenkään avioliittoa liiemmin kunnioita.
"Tiedostan olevani kaunis". Narsistivibatkin tulee vielä.
Nyt, nainen, ryhdistäydyt. Moraalista selkärankaa suoremmaksi.
Pyydä häntä viettämään saunailtaa kanssasi. Se on hyvä perisuomalainen tapa rentoutua ja avautua miesten kesken. Mikäli osoittautuu että hänellä ei ole kiinnostusta muuhun kuin työkaveruuteen, et menetä kasvojasi mitenkään. Saunailta kuin saunailta.