Vihjasin miehelle että treffit eräässä ravintolassa olisi kiva, kutsua ei vaan kuulu
Ei ottanut koppia. Mies kyllä suhtautui asiaan positiivisesti mutta ei ole tehnyt mitään sen eteen että treffit järjestyisi. Ei kutsua, ei päiväehdotuksia.
Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella? Kannattaako unohtaa koko tyyppi?
Kommentit (26)
Ekat treffit?
En ikinä enää tee sitä virhettä, että tapaan jonkun uuden muuten kuin pikaisella kahvittelulla. Aika nolo päivällinen, jos treffikumppani ei ole yhtään mitä odotit ja vain pelkäät että joku tuttu näkee
Eilen käytiin, mies sanoi et yks mimmi jonka hän on penkittänyt tindskussa aikaa sitten, oli suositellut tätä. Olihan tuo kallis, mutta mies sanoi että haluaa panostaa hänelle tärkeisiin asioihin ja ihmisiin 😘
Sanni 19
No se on nyt vaan niin, että tyypillä ei ole fyrkkaa ostaa itselleen ravintolahinnoilla mitään. Next!
Kiitti vinkistä, se ravintola oli oikein kiva. Vein sinne erään toisen tosin.
Miks pitäisi mennä ahdistumaan johonkin ravintolaan missä on ihmisiä ja pitäisi syödä haarukalla ja veitsellä kuin joku hienosto?
Eikö burgeri käy tai joku rennompi mesta? Nekin on sellaisenaan kalliita ja ahdistavia paikkoja.
t. ihmispelko
Kyllä mies olisi sut kutsunut ylipäätään johonkin treffeille, jos olisi kutsuakseen. Unohda ja siirry seuraavaan, ei teistä paria tule.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut sitten mieleen itse pyytää miestä treffeille??
Ei ap voi kun ap on prinsessa 👑
Vierailija kirjoitti:
kukaan täysjärkinen ei käy riistohinta ruokaloissa
Tämä näin. Tiedän ettei horeca-tukkujen hinnat ole juurikaan nousseet. Ravintoloiden törkeät hinnat johtuu jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä, se ravintola oli oikein kiva. Vein sinne erään toisen tosin.
Kiitti, oli tosi ihanaa 🥰 mä tykkäsin erityisesti sun kermaisasta jälkkäristä ravintolan vessassa 🤤
Sanni 19
Kai otat kopin, jos kerron että ois kiva saada pildeä ennen syömistä?
Kai sanoit että tarjoat hänet , kun niin kuumana käyt. Olisit tarjonnut kotiisi ja laittanut hyvät safkat.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäisi mennä ahdistumaan johonkin ravintolaan missä on ihmisiä ja pitäisi syödä haarukalla ja veitsellä kuin joku hienosto?
Eikö burgeri käy tai joku rennompi mesta? Nekin on sellaisenaan kalliita ja ahdistavia paikkoja.
t. ihmispelko
Tämä. Etkö voi vaan tulla meille, kellarissa ei ole ikkunoita ja tyrmän olen sisustanut vuorivivillalla nätiksi, ettei äänet kuulu. Ravintolat, ne on pintaliitoihmisille, mä haluan tutustua suhun ja tietää millainen sä oikeasti olet sisäisesti
Itse odotan ihastustani ( ei hän tiedä tunteistani) ja ajattelin tarjota Lucian päivänä kotiini jouluroalle .Lounaalle siis.
Juuri nyt ei samassa maassa kuin minä joten saas nähdä.
Lisäyksenä vielä että nämä olisi siis ensimmäiset treffit. Ap