Mitä toivot joululahjaksi?
Kerro mikä olisi sinun toivelahjasi ja kerro myöskin ikäsi?
Jospa saisi uusia ideoita lahjarumbaan? Meidän suvussa lahjaton joulu ei tule kyseeseenkään, valitettavasti.
Itse toivoisin museokorttia, olen N 55v.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lahjoittaa hyvän mielen rahan köyhälle lapselle vaikka 50 euroa
.Esim hänelle jonka vanhemmilla ei ole varaa matkustaa lapsen kanssa. Miten toimia ?
Tämä ei suoraan ole sitä, mitä kysyit, mutta jos haluat auttaa lapsia, niin lue Operaatio Joulun lapsesta. Köyhimmille lapsille iloa Moldovaan, Romaniaan, Ukrainaan. Voi koota itse lahjapaketin tai antaa rahalahjan.
Olen tälle joululle toivonut ihan mitä vain kirjaa, tiettyjä korvakoruja, tiettyä silmänympärysvoidetta. Olen siis 36v nainen. Itse aion lahjoittaa vanhemmille ja sisaruksille vuoden 2026 seinäkalenterit (tiedän, että tulevat käyttöön). Jos taas tulee tarvetta hankkia jotain kaukaisemmille sukulaisille tai ystäville, niin kahvi, suklaa, kukka tms. Yksi ystäväni teki joskus lukuisille sukulaisilleen lahjaksi piparitalot, mikä oli mielestäni tosi kiva (joskin työläs) idea.
Toivon, että kaikki perheessä olisivat terveitä.
Ja kun tiedän, ettei se ole mahdollista niin toivon, että kaikki olisivat hengissä ja saataisiin viettää joulu yhdessä.
Harrodsin kosmetiikkajoulukalenteri, eli se, missä lähinnä voiteita ja hiustuotteita. Siitä riittäisi tuotteita koko vuodeksi! Aika tyyris kyllä, mutta ainahan sitä toivoa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lahjoittaa hyvän mielen rahan köyhälle lapselle vaikka 50 euroa
.Esim hänelle jonka vanhemmilla ei ole varaa matkustaa lapsen kanssa. Miten toimia ?
Jep tai asunnottomalle makuupussin.
Keräsin , sain vaan 2 Ukraunan pakettiin. Laitan jouluruokaa jonka jaan kaduilla asuville.
Viime vuonna ostin 145 euron lämpimät kengät eräälle naiselle jolla paleli jalkoja. Nyt hän pyysi takkia, mutta en voi antaa samalle ,koska on laittanut systeemiin kerjäämisen.Itse asiassa on kerjäläinen. Mutta rajansa kaikella. Ja oli iso lahjoitus ,minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Eli esimerkiksi maailmanrauhaa sitä että kaikki rakkaat ihmiset ja lemmikit jotka ovat nukkuneet pois tulisivat takaisin elossa ja terveenä.
Toivon myös että kulkukissoja ja koiria autettaisiin ja että he voisivat saada hyvät ja rakastavat kodit.
Toivon että kaikkia kaltoinkohdeltuja ihmisiä ja eläimiä autettaisiin.
Nuo on minulle rahalla ostettavia lahjoja tärkeämpiä.
Tämä lahjoitan sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli esimerkiksi maailmanrauhaa sitä että kaikki rakkaat ihmiset ja lemmikit jotka ovat nukkuneet pois tulisivat takaisin elossa ja terveenä.
Toivon myös että kulkukissoja ja koiria autettaisiin ja että he voisivat saada hyvät ja rakastavat kodit.
Toivon että kaikkia kaltoinkohdeltuja ihmisiä ja eläimiä autettaisiin.
Nuo on minulle rahalla ostettavia lahjoja tärkeämpiä.
Tämä lahjoitan sinulle
🏵
Vierailija kirjoitti:
Toivon että mulle ei tule syöpää, vaikka olen tupakoinut. N42
Vielä ehdit lopettaa
Taitaa olla turha toivoa mitään. Kun en materiaa niin välitä. Ehkä uusi puhelin mutta eipä sitä kukaan osta mulle jos en itse pysty. Oikeestaan tärkeintä koulussa on ruoka vähän parempi ku arkena ja herkut. Sekä oma rauha. En tykkää ravata missään pyhinä. Viime vuodet päässy vaan kävellen tohon porukoille käymään kahvilla tai syömässä muuten vietän kuin normi elämää. Kissa seurana. Sille kans annan lohta.
Museokortti, moottorisaha, mökkiviikonloppu yksin.
Vierailija kirjoitti:
Museokortti, moottorisaha, mökkiviikonloppu yksin.
Ja olen siis nainen 54 v.
En mitään. Emme ole vuosiin ostaneet lahjoja.
Kate Atkinsonin uusimman kirjan ja Lapuan Kankureiden kylpytossut.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän loppua
*Kremlin ja Putlerin loppua.
Sellaiset renkulakorvakorut tai ranskalaiset push-up-rintaliivit.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset renkulakorvakorut tai ranskalaiset push-up-rintaliivit.
Olen 52.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon sellaisia asioita joilla ei ole mitään tekemistä rahan kanssa.
ÖÖöööö
Mä olen tuo joka toivoo Mäkis-kirjaa.
Ollaan siis aikuisina tavattu, ei ole koskaan osteltu lahjoja toisillemme - joskus on joku tuollainen täsmäasia mikä sopii ajankohtaan niin sitä voi sitten toiselta pyytää. Paketoimattomana. Me mieluummin satsataan hyvään ruokaan ja juomaan ja matkailuun ympäri vuoden. Ei ole ankeaa.