Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14903)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt teen, parturi-kampaaja jonka luona olen käynyt liki 40vuotta! jäi eläkkeelle, en ollut moista vaihtoehtoa edes ajatellutkaan, vaikka itsekin jäin eläkkeelle. Jätti siis mut ja kuontaloni ihan oman onnemme varaan. Olen niin järkyttynyt ja tukkakin rehottaa silmillä.
Minä odotan että kampaajani jäisi eläkkeelle. On kyllä taitava ammattilainen ja ihana ihminen, mutta olen käynyt hänellä kymmeniä vuosia ja haluaisin jotain uutta näkemystä haituviini. En kehtaa vaihtaa, jos tapaan hänet jossain kaupungilla ja ihmettelee kun en ole käynyt ja mulla punainen pää. Olisi nolo tilanne.
Jotkut putoaa ikääntyessään kelkasta eikä kukaan kehtaa sanoa. Kiusallinen tilanne kaikille. Voi kun vanhetessaan hoksaisi itse.
Illaksi luvattiin vielä ukkosta rankkasateiden jälkeen. Vielä ei jyrähtele, mutta viimeistään sitten nukkumaan mennessä, ettei uskalla silmiäänkään ummistaa.
Ensi viikolla pitäisi uskaltautua taas metsälle, kunpa siellä ei tulisi karhua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt teen, parturi-kampaaja jonka luona olen käynyt liki 40vuotta! jäi eläkkeelle, en ollut moista vaihtoehtoa edes ajatellutkaan, vaikka itsekin jäin eläkkeelle. Jätti siis mut ja kuontaloni ihan oman onnemme varaan. Olen niin järkyttynyt ja tukkakin rehottaa silmillä.
Minä odotan että kampaajani jäisi eläkkeelle. On kyllä taitava ammattilainen ja ihana ihminen, mutta olen käynyt hänellä kymmeniä vuosia ja haluaisin jotain uutta näkemystä haituviini. En kehtaa vaihtaa, jos tapaan hänet jossain kaupungilla ja ihmettelee kun en ole käynyt ja mulla punainen pää. Olisi nolo tilanne.
Niinpä, mutta tämä mun eläköitynyt luottokampaajani oli ja on kyllä niin rautainen ammattilainen, kävi koulutuksissa, aina ajan hermolla, erittäin taitava kaikin tavoin, myös sosiaalisilta taidoiltaan ja mullekin tylsimykselle monesti ehdotti kaikkea uutta, väriä, kampausta tai jotain muuta uutta. Mutta yleensä sanoin vain aina tylsänä " jos se entinen malli" Niin nuorekas on itsekin, että en olisi arvannut, vaikka puheli kyllä eläkkeelle jäämisestään, mutta jotenkin torjuin ajatuksen ja ajattelin että tarkoittanee joskus sitten vuosien päästä. Olin kyllä aina kuin hiusterapiassa olisin käynyt, kun käsittelystään lähdin. Iloitsen tietysti puolestaan, mutta ihan surkuna oon itse. Arvostan kyllä tosi paljon taitavia käsityöläisiä, löydänköhän enää uutta vertaistaan, yritän sitten olla vertailematta ja opastamatta , "mutta X teki aina niin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää. En tiedä mitä ostaa kaupasta ruuaksi.
Tee thaimaalaista kanakeittoa.
Kyllä suomalainen perunasoppa on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me grillataan just broileria, runsas salaatti. On todella maukasta ja ihana aurinkoinen sää siunaa meitä.
Tiedetään, tiedetään, huomenna sataa ja tylsyys palaa.
t. Tylsähkö & Tylsempi
Runsas salaatti sai siinä terveiset. Ei ole tylsää se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalainen perunasoppa on parempaa.
On se varmaan ainakin terveellisempää, kun siihen ei tule kookosmaitoa. Mutta miten ne thaimaalaiset pysvvätkin niin hoikkina?
Vierailija kirjoitti:
Pistävän kuuma on paiste. Ihan kesä.
Helvetillinen olo? Sinnittele.
Japanissa tuli v.2008 voimaan laki, joka velvoittaa yritykset ja viranomaiset mittaamaan 40-74-vuotiaiden henkilöiden vyötärönympäryksen vuotuisen terveystarkastuksen yhteydessä. Ellei henkilön vyötärönympärys mahdu annettuidin standardeihin, hänet pitää ohjata painonhallinta- ja terveysneuvontaan. Yritykset voivat saada taloudellisia sanktioita tai sakkoja, jos niiden työntekijöiden keskiarvot eivät täytä annettuja tavoitteita.
Tässäpä uusia tehtäviä kompostintarkastajille. Samalla voisivat mitata isännän ja emännän vyötärönympäryksen.
Vai sopisiko se paremmin postinjakajan tehtäviin, kun ne nurmikonleikkuuhommat menivät myttyyn eikä kaikilla ole kompostia. Yhdenvertaisuus ennen kaikkea.
On kylmä ja kohta alkaa taas lämmityskausi. Ihan hirveeltä tuntuu pistää neljä tonnia öljyyn. Olen perinteisesti siinä joulukuun alkupäivillä pistänyt lämmöt päälle. Pitää muuttaa muualle joskus että vois joskus olla lämpimässä kämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla pitäisi uskaltautua taas metsälle, kunpa siellä ei tulisi karhua vastaan.
Nurmeksen tienoilla voi tulla kansanedustajia metsässä vastaan enemmän kuin karhuja. Kumpaisiako tykkäisit mieluummin kohdata.
Onko ketjusta tullut räväköiden kotikokkien kokoontumisajot? Tylsät syö vaatimattomasti eikä pidä meteliä syömisistään.
Kaakkoiselta taivaalta nousee niin mustanpuhuvia pilviä, että pelottaa. Taivas varjele, mitä sieltä tulee!
Vierailija kirjoitti:
Tai villisika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurmeksen tienoilla voi tulla kansanedustajia metsässä vastaan enemmän kuin karhuja. Kumpaisiako tykkäisit mieluummin kohdata.
Läntisessä Suomessa taas saa tänä vuonna karhut tallustella aivan rauhassa. Toivottavasti olisivat kohdattaessa sitten kylläisiä.
Ennen 24 vuotta täyttäneet henkilöt, jotka olivat naimattomia ja lapsettomia, joutuivat maksamaan vanhanpiian ja vanhanpojan veroa. Nyt sen nimi olisi varmaan sinkkuvero.
Ostin pihalle aurinkokennolamppuja. Nyt vain odottelen kärsivällisesti, milloin aikovat syttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai villisika.
Miksihän itärajalla villisioille tehtiin oikein portit Venäjältä Suomeen, vaikka tiedossa oli, että Venäjällä oli sikaruttoa. Nyt tuli isot vahingot Suomelle ja suomalaisille. Kuuluuko villisika muutenkaan Suomen luontoon?
Tylsä juttu tämä.