Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11651)
Vähän jo iltaisin hämärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jo iltaisin hämärtää.
Päivä on lyhentynyt vuoden pisimmästä päivästä noin 10 minuuttia.
Hämärä päivä ja rankkasateita luvassa. Piti pyörälenkillekin lähteä, mitenhän käynee. Jos polkisi sitten vaan vimmatusti karkuun, kun sadeviitta puuttuu. Jätesäkkikin kävis hätätilassa.
Mustikat ei kuivu pieniksi, kun saavat vettä.
Näin taas niin kummallista unta viime yönä, että ihmettelen itsekin.
Suomeen oli tullut joku 5-vuotias kiinalainen tyttö äitinsä kanssa. He olivat ilmoittaneet meidät sijaisvanhemmiksi, jos äidille sattuu jotain. Pieni tyttö seisoi totisena. Hänellä oli mekko päällä ja päässä pyöreäkupuinen pieni olkihattu. Imettelin, kuka meidät oli ilmoittanut sijaisvanhemmiksi, kun olemme jo niin vanhojakin. Sitten heräsin.
Täällä sataa. On niin hämärää, että täytyy laittaa valo päälle, kun lukee.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt raveissa.
Sama. Ehkä joskus...
Tänään on aika monella naisella ja tytöllä nimipäivä.
Tätä vuotta on kulunut nyt 50,00 %. Puolet mennyt noin vain.
Liippasin perinteiseen tyyliin viikatteen. Sitten alkaa pitkää heinää kaatua, jahka sateet ohi. Ladossa taitaa olla vielä yksi heinäseiväs, jos sen viitsisi pihan reunaan pystyttää. Kapulat joutuu sahaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä vuotta on kulunut nyt 50,00 %. Puolet mennyt noin vain.
Vasta nyt olen oppinut kirjoittamaan 2026. Jatkuvasti on livahtanut 2025.
Vierailija kirjoitti:
Kuten minulla🌻
Vierailija kirjoitti:
Hämärä päivä ja rankkasateita luvassa. Piti pyörälenkillekin lähteä, mitenhän käynee. Jos polkisi sitten vaan vimmatusti karkuun, kun sadeviitta puuttuu. Jätesäkkikin kävis hätätilassa.
Jätesäkkiin pukeutuminen on nykyään muodikasta.
Satanut koko päivän, onneksi ei menoja. 💧💧💧💧💧💧
Vierailija kirjoitti:
Liippasin perinteiseen tyyliin viikatteen. Sitten alkaa pitkää heinää kaatua, jahka sateet ohi. Ladossa taitaa olla vielä yksi heinäseiväs, jos sen viitsisi pihan reunaan pystyttää. Kapulat joutuu sahaamaan.
Tuota liippasin -sanaa en ole kuullut tuossa yhteydessä ennen, vaikka olen heinäpeltojen pientareilla kasvanut. Tarkoittanee tiettävästi, että hioit kovasimella viikatteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota liippasin -sanaa en ole kuullut tuossa yhteydessä ennen, vaikka olen heinäpeltojen pientareilla kasvanut. Tarkoittanee tiettävästi, että hioit kovasimella viikatteen.
Liippakivi on tuttu sana mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Satanut koko päivän, onneksi ei menoja. 💧💧💧💧💧💧
Ihanan pimeä päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten minulla🌻
Onnee nyte!
Narsisseissa oli samantyylinen viesti terassilla istumisesta ja kerrottiin Puistobluesista, blues-kadusta, kuinka kiva kansainvälinen tunnelma siellä oli, ihmisiä paljon ja bluestelttaan olivat menossa. Aikaisin ovat porukat liikkellä, kun Puistoblues on 4.7.
😂