Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11651)
Taas kummittelee se mainos: Vedä enemmän, maksa vähemmän. En vieläkään uskalla katsoa, mistä on kyse.
Nyt on mainos: Helpoin tapa hoitaa hautaus. Aloita suunnittelu. Meinaako ne ihan tosissaan, että elävät ihmiset suunnittelee omat hautajaiset etukäteen? Minä ainakin jätän edes jotain perillisten tehtäväksi.
Yksi kauppa mainostaa: "Kortti joka suojaa ostoksesi". On kyllä räikeän harhaanjohtavaa. Eihän pikku läpyskä mitenkään voi suojata vaikkapa ruokaostoksia sateelta. Tai jos joku varastaa ne, niin eipä paljon kortilla uhata, että "näpit irti tai lyön sua tällä maagisella kortilla!" Luuleeko ne meitä jotenkin tyhmiksi?
Nyt pitäisi lähteä, vaikka ei huvittaisi. Elämä on.
Laitan kohta uudet sloggit jalkaani.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mainos: Helpoin tapa hoitaa hautaus. Aloita suunnittelu. Meinaako ne ihan tosissaan, että elävät ihmiset suunnittelee omat hautajaiset etukäteen? Minä ainakin jätän edes jotain perillisten tehtäväksi.
Ite se on tehtävä. Minä olen jo kävellyt metsässä, jonne tuhkani sirotellaan ja uurna on hankittu. Ohjeet pieniin hautajasiin annettu. Eihän ne jälkeenjääneet mitään osaa, kaikki on ite tehtävä. Karjalanpiirakat oottaa pakastimessa.
Luvattiin epävakaista säätä, ja aloitin mattojen pesun. Sade huuhdelkoon ne kunnolla. Aloitin homman vähissä vaatteissa, paarmat ja hyttyset oikein innostuivat. Huppari ja pitkäpunttuiset vaan päälle, etteivät syöneet elävältä.
Ensi kuun jälkeen on syyskuu, pian tämä kesä on kärsitty.
Vierailija kirjoitti:
Taas kummittelee se mainos: Vedä enemmän, maksa vähemmän. En vieläkään uskalla katsoa, mistä on kyse.
Isopää soittaa... eilen hauskuutin miestäni pitkällä automatkalla osaamalla tuon mainoksen sanasta sanaan.
t. Untamo
Mulla kasvaa karvoja suupieleen vain vasemmalle puolelle, oikealle ei oikeastaan mitään. Joka päivä joutuu nyppimään vasemmalta pois. Onko tässä jotain agendaa, vasen puoli tekee kiusaa, oikea vaan löllöttelee.
Vierailija kirjoitti:
Onks pakko jos ei taho?
Moraalinen ja sosiaalinen velvoite.
Vierailija kirjoitti:
Lähdet vetämään kaupasta ilman että ostat mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aion suunnitella ja sopia itse. En tahdo lähteä täältä riekkujaisten ja tyhjien puheiden saattelemana, vaan tylsästi ja huomiota herättämättä. Jos jälkipolvi ei noudata tahtoani, ei väliä, en ole sitä näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa karvoja suupieleen vain vasemmalle puolelle, oikealle ei oikeastaan mitään. Joka päivä joutuu nyppimään vasemmalta pois. Onko tässä jotain agendaa, vasen puoli tekee kiusaa, oikea vaan löllöttelee.
Onneksi ei hiusten laita ole samoin.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kohta uudet sloggit jalkaani.
Mulle ei sloggit käy. En tykkää mistään joustavasta. Olen joustamaton ihminen.
Luin äsken Ilta-Sanomat. Samaa höttöä eri paketissa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuun jälkeen on syyskuu, pian tämä kesä on kärsitty.
Onneksi.
Join juuri smoothien. Siinä oli persikkaa, ananasta, mustikkaa ja mansikkaa.
Onks pakko jos ei taho?