Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10907)
Ostin mansikoita. Olivat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Olivatko suomalaisia? Minä olen ostanut vasta niitä edullisia espanjalaisia toistaiseksi.
Ehkä nyt löytyy mökiltäkin matoja maasta, ettei tarvitse ostaa niitä Hollannista tuotuja "kerrassaan vastustamattomia" matoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko suomalaisia? Minä olen ostanut vasta niitä edullisia espanjalaisia toistaiseksi.
Kyllä olivat, Järvenkylä Sauvo.
Huomenna ajattelin tehdä ison salaatin. Pitäisi syödä vihanneksia puoli kiloa päivässä, tai enemmänkin. Tänäänkään en ole syönyt niin paljon.
Olen lopettanut meikkaamisen. Suurin syy on se, etten illalla jaksa putsata naamaa. Onpa helppoa kun ei tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut meikkaamisen. Suurin syy on se, etten illalla jaksa putsata naamaa. Onpa helppoa kun ei tarvitsekaan.
Elämä on helppoa, kun voi olla se mikä on eikä tartte yrittää muuttaa itseään miksikään. Niin yksinkertaista.
Kävin jo tänä aamuna verikokeissa, kun seurataan kilpirauhasarvoja.
Liimasin hetki sitten hormonikorvauslaastarin alavatsaani.
Pitkästä aikaa juhannus totaaliyksin eron takia. Mitään ei voi tehdä, minnekään ei voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa juhannus totaaliyksin eron takia. Mitään ei voi tehdä, minnekään ei voi mennä.
Olisipa oikein hermolepoa! Olen niin väsynyt tähän ruokien rahtaamiseen monelle hengelle, ruuhkassa kaupassa käymiseen ja kaikkeen hössötykseen.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Töissä ollessa ripsaria, kulmat ainakin. Baarissa viel peitevoide, huulipuna. Nyt meen terdelle luonnonkauniina. Vapauttavaa.
Netissä oli oikein juttu naisesta, joka lopetti meikkaamisen. Siinäpä uutinen. Ajatelkaas, jos kaikki lopettaisi!
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ajattelin tehdä ison salaatin. Pitäisi syödä vihanneksia puoli kiloa päivässä, tai enemmänkin. Tänäänkään en ole syönyt niin paljon.
Kotimainen kaali oli hyvää, rapeaa ja makeahkoa.
Vierailija kirjoitti:
Söin kaurapuuroa. Odottelen remonttimiehiä. Lupasivat tulla puoli yhdeksältä. Saapas nähdä ( ja kenkä kuulla).
Yksi mies tuli täsmälleen sovittuna aikana, mutta tänään piti soittaa, että tulepas takaisin. Nyt on koko päivä odotettu, milloin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa voisinkin lopettaa meikkaamisen, mutta olen murrosikäisestä lähtien joutunut peittelemään ihovirheitäni. Varmaan kilokaupalla kulunut siihen voiteita. Julkisille paikoille en edes kehtaa mennä ilman pakkelia. Kotona ilman.
Leikkasin nurmikon. Kadun varressa nurmikolla on pyöreitä ruskeita laikkuja, missä nurmikko on kuollut. Koiria on varmaan pissitetty siihen. Kakkojakin on, kiva kun lentää leikkurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen kaali oli hyvää, rapeaa ja makeahkoa.
Pitäisi olla pahaa, nahkeansitkää ja mautonta. Sellainen sopii tylsän makuun.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy. Rauha ja hiljaisuus, saat tuijotella metsän reunaa.
Voi kun minulta on mennyt ohi tuo lahnan putoaminen. Mutta mukava kuulla näin jälkikäteenkin, on kyllä niin harvinainen tapaus.