Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viimeisin mikroaggressio jonka uhriksi jouduit?

Vierailija
15.10.2025 |

Nykyään hyvin huomaamattomien mikroaggressioiden määrä on ollut räjähdysmäisessä kasvussa? Mikä on viimeisin lähes huomaamaton aggressio jonka uhriksi jouduit ja kuinka selvisit siitä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä yksi projekti oli pakko saada tehtyä päätökseen, mutta kollega oli heikko lenkki eikä kestänyt siitä syntynyttä painetta ja hermostui.

Vierailija
2/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussinkuljettajalla oli selvästi huono päivä ja naama oli mutkalla kun astuin bussiin. Asia jäi vaivaamaan ja olen nyt pohdiskellut useamman tunnin oliko se kohdistettu minua vastaan? 

Vierailija
4/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa noutokahville oli ilmoitettu väärä hinta joka korjattiin kassalla oikeaksi. Olin varautunut maksamaan 20 senttiä vähemmän ja tällä vihamielisellä liikkeellä mieleni nyt siis pahoitettiin.

Vierailija
5/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa noutokahville oli ilmoitettu väärä hinta joka korjattiin kassalla oikeaksi. Olin varautunut maksamaan 20 senttiä vähemmän ja tällä vihamielisellä liikkeellä mieleni nyt siis pahoitettiin.

Hyllyn laidassa oleva hinta on se mikä pätee. Jos kassajärjestelmä ilmoittaa eri hinnan niin kassajärjestelmä on väärässä ja voit vaatia hyvitystä.

Vierailija
6/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa ei toivottanut hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
7/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undulaatti katsoi äsken ilkeästi.

Vierailija
8/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta nuorempi työkaverimies kehui minua palaverissa. Nyt tiimin naistyökaverit eivät enää tervehdi.

Vierailija
9/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoi silleen alta kulmainsa ohimennen. Se on varmaan vihainen jostain ja kantaa kaunaa. Kysyttäessä kuitenkin kieltää kaiken. Ihan selvästi näin. 

Vierailija
10/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pieraisi, eikä pyytänyt anteeksi

Vierailija
11/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyllyn laidassa oleva hinta on se mikä pätee. Jos kassajärjestelmä ilmoittaa eri hinnan niin kassajärjestelmä on väärässä ja voit vaatia hyvitystä.

Onpa naisellista käytöstä.

Vierailija
12/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä yksi projekti oli pakko saada tehtyä päätökseen, mutta kollega oli heikko lenkki eikä kestänyt siitä syntynyttä painetta ja hermostui.

Eli nainen. 

Vierailija
13/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieķkaa oli eteisessä kenkieni jäljiltä ja mies otti suurieleisrsti imurin esiin. Ei puhunut mitään

Onko tämä sopiva?

Vierailija
14/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin lisää jäätelöä 

N120kg

Vierailija
15/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen. 

juu. 🙃

Vierailija
16/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaggressiot ovat noin 10 vuoden takaista feministisanastoa. Ei niistä enää puhuta vaan nykyään on uudet käsitteet kuten vähemmistöstressi ja valkoisuusnormi.

Vierailija
17/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri katsoi minua viikonloppuna jotenkin oudosti

Vierailija
18/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaggressio = ei aggressiota lainkaan.

Vierailija
19/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussinkuljettajalla oli selvästi huono päivä ja naama oli mutkalla kun astuin bussiin. Asia jäi vaivaamaan ja olen nyt pohdiskellut useamman tunnin oliko se kohdistettu minua vastaan? 

Tietenkin se oli sinuun kohdistettu.

Vierailija
20/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa ei toivottanut hyvää päivänjatkoa.

Ei siis halunnut seksiä sinulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme