Lue keskustelun säännöt.
Onko muita joilla kolmas menee yli vaikka kakkonen tuli etuajassa?
14.04.2007 |
Odotan siis kolmatta lastani viikolla 40+5 ja synnytyksestä ei ole merkkiäkään. Aika yliaikaisseurantaan on sovittu, mikä tuntuu hassulta kun lääkäreiden mukaan vauva on ollu jo pitkään alhaalla pää kiinnittyneenä eikä pitäny mennä yli. Ensimmäinen lapseni meni viikon yli ja kakkonen siis tuli viikon etuajassa.
Onko muilla käynyt näin että kolmas ei sitten meinaakaan tulla?
On vaan niin väsynyt ja kärsin kovista selkäkivuista joten olo alkaa olla aikas epätoivoinen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
esikko syntyi rv 41+1, spontaanisti edellispäivän lääkärintarkastuksen jälkeen. Kakkonen syntyi reilun vuoden kuluttua 39+5, spontaanisti jälleen, lääkärintarkastus oli sovittuna kahden päivän päähän. Kolmonen käynnistettiin kokonsa vuoksi (arvio 5kg) rv 40+2 ja syntyi seuraavana yönä. Ilman käynnistystä olisi varmaan mennyt sinne 41+ viikoille. Mä olin kypsä olotilaani jo 3 viikkoa ennen, joten olis mun puolesta saanut syntyä etuajassa, mutta kun ei, niin ei. Mulla oli olo tukala laskeutumisen takia, kävely oli hankalaa ja lähestulkoon kaikki muutkin, joten ilomielin olis saanut ennen la:ta syntyä. Saas nähdä miten tämän nelosen kanssa käy. :)