Sinä jolla on Instagramissa yli 200 seuraajaa, ketä nämä sinun seuraajasi ovat?
Tuskin kellään on yli 200 sukulaista ja kaveria. Ovatko loput joitain tuntemattomia?
Kommentit (7)
Mulla on yli 10 000 seuraajaa. Ei kukaan niistä ole tuttu. En edes ole instassa omalla nimelläni ja henkilöllisyydelläni. Seuraajat on pääosin ulkomaalaisia. Osallistun instassa lähinnä elokuvia koskevaan keskusteluun. Seuraajia on tullut vaan sitä kautta, että olen kirjoittanut kommentteja toisten tilien postauksiin, ja kun ihmiset on niistä tykänneet, on alkaneet seurata. Itse en postaa kuvia ollenkaan.
Lestoilla on helposti pari sataa sukulaista. Eivät tunne edes kaikkia serkkujaan.
Mulla ei ole instatiliä, mutta kissallani on ja seuraajiakin sillä vasta 186. Seuraajia sillä on kuitenkin ympäri maailmaa ja valtaosa niistä on muita kissoja. Jokunen koirakin löytyy. Ja muutama ihminen.
Mulla on yli 1600 seuraajaa. Luulin, että tämänsuuruiset luvut ovat nykymaailmassa kaikilla.
Mulla oli tämän vuosikymmenen alkupuolella pienoismalliaiheinen Instagram tili jonne laittelin aika paljon kuvia, mutta se ei edistynyt mihinkään, parhaimmillaan seuraajia 164 mutta alkoi sitten vajota, ei peukutuksia, ei kommentteja, ei mitään. Turhautuneena suljin koko paskan, ei sitten. Millään asiallisella ei näytä tässä kieroontuneessa maailmassa enää pärjäävän, kaiken maailman moraalitonta irstailua vaan pitäisi olla että menestyisi. Sairasta!
Tuttuja kaikki ~900 ja yksityinen some. En hyväksy tumtemattomia. Olen ihan sosiaalinen ihminen, muuttanut koulujen perässä paljon ja useammassa työssä/alallakin ollut.
Mulla on Ig:ssä 1800 seuraajaa. Seuraajat ovat pääasiassa omanikäisiä tai nuorempia miehiä. Olen 47-vuotias nainen.