Naisena vihaan mun isoja tissejä! Vaikea peittää ja aina miesten huomio
Harkitsen vakavasti rintojen pienennystä. Mitään päänsärkyä tai muuta ei ole koska nää ei roiku. Mutta sitä enemmän vihaan huomiota, mitä rinnat aiheuttaa. Jo yläasteella haukuttiin herkkutisseiksi ja luultiin että oon vosu koska isot rinnat. Miksi miehillä menee aivotoiminta pois, kun joku on hoikka mutta isotissinen. Välimerenmatkailu mm ihan tuskaa kun miehet huutelee ja lähentelee. Baareissa en halua käydä kun känniläiset kysyy; onks noi aidot?? Tuhannetta kertaa!! 🤬🤬🤬🤬
Kommentit (15)
Jaha, Ville yläasteelta on tänään kotona kuumeessa.
Vierailija kirjoitti:
Luojan suomaa ei pidä pilata.
Näin on, naisella tulee olla tissit - tosi isot tissit. T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Hanki ensin ainakin yksi lapsi ja imetä, usein rinnat muuttuvat lapsen saannin myötä. Ehkä sen jälkeen sitten rintojen pienennys, jos muu ei auta?
Meillä rinnat kasvoivat kahden lapsen jälkeen. Näinkin voi käydä.
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
AP. No niin. Taas se nähtiin millaisia vastauksia täällä saa. Rinnat on vauvoja varten. Ei miehiä varten. Idiootit
Kyllähän teillä naisilla on vaikeaa: on aina liian isot tai liian pienet tai liian keskikokoiset tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki ensin ainakin yksi lapsi ja imetä, usein rinnat muuttuvat lapsen saannin myötä. Ehkä sen jälkeen sitten rintojen pienennys, jos muu ei auta?
Meillä rinnat kasvoivat kahden lapsen jälkeen. Näinkin voi käydä.
Rintakudos lisääntyy jokaisen lapsen myötä. Toki imetys kyllä tehokkaasti kadottaa suuretkin rinnat, pussit jää vain tilalle.
Mulla auttoi pari raskautta ja imetystä. Nyt on vaan roikkuvat tyhjät pussit, jotka menee mukavan kehonmyötäisesti, eikä enää törötä puolipalloina eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
AP. No niin. Taas se nähtiin millaisia vastauksia täällä saa. Rinnat on vauvoja varten. Ei miehiä varten. Idiootit
Ehkä se on vähän niinkuin sekä - että - että (vauva - mies - nainen). Kai tuo tähtää perheyhteyden lujittamiseen, kunkin kohdalla eri tavoin; no miten, sen jätän lukijan itsensä ajateltavaksi ja arvioitavaksi.
Ap, unohda leikkelyt ja käytä riittävän väljiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ainakaan pienene imetyksen myötä. Minulla ei ainakaan pienentynyt.
Nyt kun olen keski- ikäinen, ovat rinnat vähän pienentyneet ja pehmentyneet hormonitoiminnan muutosten takia.
Nuorena yritin saada rintoja pienemmiksi jopa laihduttamalla. Mutta lopputulos oli se, että ne näyttivät entistä suuremmilta kun olin muuten hoikempi, mutta rinnat edelleen saman kokoiset kuin ennenkin. Huomion ja kommenttien määrä vain lisääntyi.
Kiinalainen ystävä tuumasi, että "that is rich problem, rich problem". Hän ei saanut huomiota keneltäkään. Mutta kyllä se nuorena, ja etenkin teininä tuntui suurelta ongelmalta.