Sukuelin ei ole suvun omaisuutta
Sukuelin kuuluu minulle, ei koko suvulle.
M48, hehheh
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miniän pillu kuuluu paitsi pojalleni, myös minulle ja toiselle pojalleni. Näin varmistuu sukutilalle jatkaja.
Ja varsinkin kaikki tuotokset mitä sieltä tulee ulos kuuluu anopille ja isovanhemmille. Laista ja äidistä viis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miniän pillu kuuluu paitsi pojalleni, myös minulle ja toiselle pojalleni. Näin varmistuu sukutilalle jatkaja.
Kaupungissa ei ole tuotakaan ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin kaikki tuotokset mitä sieltä tulee ulos kuuluu anopille ja isovanhemmille. Laista ja äidistä viis.
Sukuelimestä tulee myös kusta ja spermaa. 🍆
Se on taas feikkiguru liikenteessä. 😘
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Niin on, sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua.
T. Häppärihaaveilijasi
Eikös se vanha laki ollut, että jos veli kuolee ja kuolleen veljen leski ei vielä ollut saanut jälkeläisiä, niin hänet kuului ottaa vaimokseen ja siittää hänelle jälkeläinen. Ei ollut kelatoimistoja siihen aikaan. Ehkä se johtui siitä. 5Mooses 25:5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Niin on, sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua.
T. Häppärihaaveilijasi
Ja taas tämä idari vetämässä hernettä nenään 😘
M48, trueguru
'Sukuelin' on käytänön lyhenne pitemmästä yhdyssanasta 'sukupuolielin', eikä sen tarkoitus ole viitata sukuuun.