Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Israelilaiset ovat tappaneet yli 18 tuhatta lasta!

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Guardian on liberaalin mediakartellin eli "suvaitsevaisten" valeuutisverkoston lähde. Julkaisivat uutisen koska haluavat että murhaaminen jatkuu.

Vierailija
82/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä nää haudat ovat ? Luulisi että olisi jo media täynnä lasten hautojen kuvia. 

Mitkä haudat?

Palestiina ei ole harrastanut väestönlaskentaa, mahdoton sanoa mitään varmaa,  Hamasin puheet voi arvata,  Muita viranomaisia ei ole.  Hamastomppelit on julistaneet itsensä viranomaisiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihkolestat kiljuu paniikissa, kun eivät junttiudessaan saa katsoa telkkua tai totuutta.

Ootko pikkasen miettinyt, että telkasta näet sen mitä sulle ja muille aivottomille HALUTAAN näyttää (vassaritoimittajien anteliaisuudella ...)?

Kiihkolesta hermostui...

Vierailija
84/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy muistaa, että pale, eli hamas aloitti tämän teurastuksen, mutta hävisi sen häpeällisesti.

Häpeällisien munattomia ympärileikattuja pyllistelijöitä.

Luuleeko joku oikeasti että tämä oli tässä, ikuinen rauha lähi-idässä kun oranki käväisi siellä, salli mun nauraa, kysymys kuuluu koska alkaa seuraava paukuttelu ja tappaminen.

Vierailija
85/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka "vain" yksi olisi uhri, olen huolestunut ja kummalla osapuolella hyvänsä. Miten ihmiset kohtelevat toisiaan. Nyt mennyt monta.

Vierailija
86/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä lapsilla oli tuuheat parrat ja aseet.

Todista.

Hamas itse: 72% kuolleista  on taisteluikäisiä miehiä. 

Taisteluikäisiä lapsista 13-19. Alaikäiset. 

Vierailija
87/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pikkuvauvoilla ole partaa. Tuolla tapettujen listassa on hirveä määrä vauvoja.

Itse olen myös nähnyt Gazasta tulleita lukemattomia videoita ja kuvia kuolleista ja silvotuista lapsista, eikä yhdelläkään ollut partaa. 

Ja sinä uskoit  ja huuli väpättäen jaat niitä eteenpäin 🤣🤣🤣🤣🤣  Joka tapauksessa ymmärrä,  ettei mikään siellä ollut Israelin syy.  Israelilla oli kasvot,  hamassoltuilla ei ollut koska niiden pomot lojui ulkomailla luksuskämpissään.  Koko ajan puhuttiin Israelista,  vaikka se oli Hamas joka suunnitteli koko jutun kokonaisuudessaan. 

Vierailija
88/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Hamas maksaa sinne ap?

Kuukausiliksa vai per aloitus?

Mitä mieltä olet siitä, että israelilaiset ovat massamurhanneet tahallaan lapsia? 

Eivät ole vaan terroristeja.

Vierailija
89/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je suis Rachel Corrie.

Vierailija
90/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pikkuvauvoilla ole partaa. Tuolla tapettujen listassa on hirveä määrä vauvoja.

Itse olen myös nähnyt Gazasta tulleita lukemattomia videoita ja kuvia kuolleista ja silvotuista lapsista, eikä yhdelläkään ollut partaa. 

Oletko katsonut myös videoita minkälaista jälkeä hamas teki Israelissa musiikkifestivaalilla ja lähistöllä olevassa kylässä? Jos Israelilla ei olisi hyvä puolustusta niin Hamas olisi tehnyt saman koko Israelin kansalle.  

Vierailija
91/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka "vain" yksi olisi uhri, olen huolestunut ja kummalla osapuolella hyvänsä. Miten ihmiset kohtelevat toisiaan. Nyt mennyt monta.

Jihadistit ne alkoi "kohdella".  Ei tunnusta mitään ihmisyyttä muille kuin itselleen.  Mitäs niiden kanssa tekisit?

Vierailija
92/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut myös videoita minkälaista jälkeä hamas teki Israelissa musiikkifestivaalilla ja lähistöllä olevassa kylässä? Jos Israelilla ei olisi hyvä puolustusta niin Hamas olisi tehnyt saman koko Israelin kansalle.  

Terrorostit kuvasivat toimintansa tietoisesti oppimateriaaliksi muille jihadisteille. Sinwarin ohjeiden mukaan.

Vierailija
93/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vi tuttaa kun  Hamas on heikoilla. Yrittää vielä ratsastaa mielikuvituslapsilla.  

Vierailija
94/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomamediakin on vassarimedia ja kumartaa Hamasille.

Vierailija
95/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sohaisi väärää muurahaispesää. Hän ei saanut oikeutta eikä myötätuntoa tapetuille lapsille. Lapset ovat syyttömiä maailman sotiin, eikä yksikään heistä ansaitse kuolla aikuisten sotimisen takia. Kaikkien maailman lapsien puolesta, olivat he minkä maalaisia hyvänsä. Lapset syntyvät sotivissakin maissa viattomina ja mistään tietämättöminä, aivan kuin meidän, sinun ja minun lapset.

Vierailija
96/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistoon hamaskätyrin jankkaus

Älkää jatkako  turhaa ketjua. 

Vierailija
97/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sohaisi väärää muurahaispesää. Hän ei saanut oikeutta eikä myötätuntoa tapetuille lapsille. Lapset ovat syyttömiä maailman sotiin, eikä yksikään heistä ansaitse kuolla aikuisten sotimisen takia. Kaikkien maailman lapsien puolesta, olivat he minkä maalaisia hyvänsä. Lapset syntyvät sotivissakin maissa viattomina ja mistään tietämättöminä, aivan kuin meidän, sinun ja minun lapset.

Juu juu mutta otsikko on vääristeltyä tietoa. Hamas niitä tapatti. Jos nyt yhtään kuolikaan ketään.  Luotatko ter rr oristeihin? 

Vierailija
98/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole.

Sinähän sen tiedät, Israel-trolli. 

Kyllä nyt on sota käynnissä.Itse puolustan Israelia.Hamas sotilaat lähettävät omia lapsiaan pommivöiden kanssa Israelilaisten alueelle ja lupaavat heille montakymmeentä neitsyttä taivaassa.Sairasta. 

Vierailija
99/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi hamasspämmääjät saavat jatkuvasti levittää vääriä väitteitään? He rakastavat terroristeja, se on tullut selväksi.

Vierailija
100/149 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihkolestat kiljuu paniikissa, kun eivät junttiudessaan saa katsoa telkkua tai totuutta.

Ootko pikkasen miettinyt, että telkasta näet sen mitä sulle ja muille aivottomille HALUTAAN näyttää (vassaritoimittajien anteliaisuudella ...)?

Kiihkolesta hermostui...

Oletko tyypillinen muussikiihkoilija ja riidankylväjä jankkaaja.  Israelin toimet tulee aina vain ymmärrettävämmiksi.   Tsiisus,  noita jäi jäljelle vielä monta miljoonaa.  (L e s t a t  ei kiihkoile kuin muussit)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän