Miksi miehille kelpaa vain täydellisen kaunis nainen?
Eli ns. Stacy? Hoikka, pitkähiuksinen, isorintainen ja kaunis.
Kommentit (55)
Niin kaikilla sun kavereilla on just tällaiset, upeat naiset?
Ai mut hetkinen, eihän sulla ole kavereita.
Miksi naisille kelpaa vain komea mies?
Suurin osa on varattuja, ainakin ollut, eikä näytä tuolta. Että ei sitten pidä paikkaansa.
Instagrammista voi kyllä saada tällaisen kuvan. Samoin sen, että naiset ei käytä kesällä housuja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei..,yllättävän monelle miehelle on tärkeää naisessa luonne ei ulkoinen kauneus.Kunnioitus,arvostus ja siihen lisättynä läheisyys.Helppoa!!
Kyllä se tärkein luonnetekijä on pimpinjakoherkkyys. Hankalasta luonteestakin kyllä selvitään kunhan piirakkaa tulee ja paljon.
Älä nyt kun just toisessa ketjussa miehet on kymmeniä sivuja todistelleet kilpaa, ettei pipari ole yhtään mitään, eivätkä tarvitse naista muutenkaan yhtään mihinkään 😂
Vierailija kirjoitti:
Koska on mistä valita. Oisko nyt itkupotkuraivareille paikka?
Ihan hyvällä ropalla saa kompensoitua vaatimattomampaa naamaa, kuten Maajussille morsiankin todistaa.
Siellähän yksi morsian teki vaikutuksen bikineissään saunassa ja oli jo sitä ennen "rinnan mitan edellä"
No jaa, en ole pitkä, hoikka, suosittu millään tapaa (eli tämä kuvitteellinen stacy). Olen lyhyt, ylipainoinen, hiljainen ja rauhallinen (tavallinen persjalkainen Kainuulainen eukko). Silti olen tutustunut mieheen jonka sydän on puhdasta kultaa, rakastaa minua kaikkine virheineni ja minä häntä ja yli vuosi yhdessä.
Ulkonäkö on meille toissijaista, enemmänkin kiinnostaa se sisin, eli persoona, mielenkiintojen kohteet, yms.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten oletuksia.
Kunhan vain tekisitte aloituksen niin saisitte valtaosan miehistä.
Ei kukaan terve järkinen mies enää edes yritä iskeä kun tulee syytteet niskaan ja puskaradiolla kerrotaan koko maailmalle potentiaalisesta rieskarista koska sanoit "moi"
Tää ois kyllä ideaali tilanne, siis että miehet ei enää yrittäisi iskeä. Saataisiin viimeinkin olla rauhassa.
Ne kunnolliset miehet kyllä löytää naisensa ilman iskemisyrityksiäkin nimittäin.
Terveisin, Kaikki maailman naiset
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä deittailee selkeästi itseään vähemmän viehättäviä naisia. Toki on myös poikkeuksia. Epäviehättävimmille miehille taas ei jää usein yhtään mitään.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on mistä valita. Oisko nyt itkupotkuraivareille paikka?
Ei? Osoitin vaan taas kerran kaksinaismoralismia.
Liikakiloja kera tulee nalkuttava luonne, epävarmuudet ja ehkä pari lasta. Hoikka on hyvää seuraa aktiviteetteihinkin, ja ainahan nainen on miehelle joku statussymboli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten oletuksia.
Kunhan vain tekisitte aloituksen niin saisitte valtaosan miehistä.
Ei kukaan terve järkinen mies enää edes yritä iskeä kun tulee syytteet niskaan ja puskaradiolla kerrotaan koko maailmalle potentiaalisesta rieskarista koska sanoit "moi"
Reippaana naisena tein aloitteen tutulle miehelle ja hän lähti treffeille. Mietin kuitenkin etukäteen useamman kerran, sillä edellisen miesystävän kanssa tein samoin, mutta hän valitti sittemmin, kuinka hänen olisi täytynyt saada ns. metsästää minua. Katsotaan nyt, oliko aloitteen tekeminen vikatikki tässäkin tapauksessa. Rauhassa olemme kuitenkin edenneet.
Ajat muuttuvat. Kyllä minäkin vielä 15 vuotta sitten kuvittelin että kännissä flirttailu toimii, mutta se olikin sitä varhaisempaa aikaa. Tai sit mun naama on vain niin turvonnut.
joka tapauksessa.
Vain kauniin naisen kanssa muna seisoo ja seksi on ihanaa.
Kauhean raskas, ja ennen kaikkea tylsä, sun elämäsi kun miesviha tuolla, miesviha täällä... Menisit välillä vaikka potkimaan palloa, voisi tehdä hyvää 🥰
Sinkku, eh? Vihaat naisia, eikö? Seuraavaksi sitten ketju taas poliisille?
Jaxuja ja tsemppiä 🤗