Apua, ahdistaa suunnattomasti, onko paikalla näkijää?
En tiedä, onko mulla joku vika päässä, mutta olen epäillyt pian kolme vuotta, että miehelläni on lapsi erään toisen naisen kanssa.
Tämä lapsi on vielä suunnilleen samanikäinen, kuin omamme ja olen laskenut kalenterista mahdollista hedelmöitysajankohtaa ainakin sata kertaa. Ja aina se näyttää sen, milloin tän toisen naisen olis pitäny tulla raskaaksi, ja mies oli silloin viihteellä ja palasi vasta aamulla, kun minä jo odotin alkumetreillä omaamme.
Asiasta on keskusteltu ainakin yhtä monta kertaa kuin olen selannut kalenteria ja mies on ymmällään. Olen soittanut ennustajille ja yrittänyt urkkia tän lapsen isästä tietoja ties miten, jopa uskovilta ja pakottanu miehenkin " synnintunnustuksiin" ja aina vaan ahdistaa.
Jotenkin on vaan sellanen kutina, että kaikki sukulaiset ja tän pienen kaupungin ihmiset tietää, että totuus on juuri tää pahin pelkoni :-(
Näkeekö kukaan, miten asia on, iso kiitos.
Kommentit (8)
Aina nämä tällaiset vastaukset hetkeksi helpottaa...Toivon, että todellakin näit näin.
ap
Epäröin naimisiin menoa kun on niin kauheita riitoja. Ollaan oltu vasta 3v. Mies on kauhea riitapukari ja aina oikeassa. Meillä on yksi lapsi. Haluaisin tietää miltä elämämme näyttää muutaman vuoden päästä. Onko onnea jatkossa?
Loppuuko henkinen väkivalta, kiristys ja uhkailu, onko rakkautta minulle?
Kiitos
katsellaan josko sitten huomenna.
t; näkijä
näkijä hyvä, mitä näet mieheni lapsista, montako niitä on ja pystytkö kuvailla lapsia hieman? kiitos.
t; näkijä