Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu miehen jatkuva kilpailu minun, vaimon kanssa?

Vierailija
13.10.2025 |

Koko ajan hän haluaa olla parempi, ihan missä vaan. Samalla hän vähättelee minua. Olen aivan kyllästynyt ja surullinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amygdala + competetiveness + males

The amygdala is linked to male competitiveness, with testosterone playing a significant role by activating the amygdala and its resistance to prefrontal control. Studies show a positive correlation between testosterone levels and amygdala activity in response to angry or fearful stimuli in men, suggesting a role in threat perception and aggression that fuels competitive behavior. Furthermore, competitive events themselves can acutely increase testosterone levels, creating a feedback loop that enhances threat-related amygdala function. 

Vierailija
2/7 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunne itseään parisuhteessanne hyödylliseksi tai tärkeäksi. Se epävarmuus aiheuttaa jatkuvaa nälvimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin pätemistä. 

Vierailija
4/7 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette ole tiimi, kuten parisuhteessa kuuluu olla.

Vierailija
5/7 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee selväksi, että sinua ei vähätellä? En minä ainakaan tuollaista kuuntelisi.

Vierailija
6/7 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on henkisesti pieni lapsi, joka ei siedä toisen voittoa missään asiassa. Ja sun ei tarvitsekaan jaksaa tuollaista, jos et jaksa! Joku muu saattaisi nauttia kilpailusta, mutta selvästi se et ole sinä. Älä kiusaa itseäsi enempää, ettet menetä omaa sisäistä kauneuttasi!

Vierailija
7/7 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu on win-win-tilanteen vastakohta. Jotta voi voittaa, pitää olla joku, joka häviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi