Tein porkkanakakun johon tuli 2,5 dl öljyä ja söin sen vuorokaudessa
Saatana terveellisempää vaan ostaa se karkkipussi.
Kommentit (6)
Laihduttajan pitää ostaa pussi sellaisia karkkeja joista ei pidä. Eikä tehdä mitään herkullisia kakkuja itse.
Suoraan sanottuna oli kyllä huono resepti siinä puoletkin tuosta öljystä olisi riittänyt. Sormet oli ihan rasvassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pitää muuten paikkansa. Ei itse tehty ole automaattisesti parempi vaihtoehto jos haluaa esim laihduttaa.
Miksi syödä koko kakku kerralla?
Parashan se olis ostaa sellanen karkkipussi mistä ei edes tykkää. Kestää kauan kun päättää et tää shaiba pitää syödä pois ennenku ostan jotain muuta herkkua. Väkipakolla yks nami viikossa,hyi. Sit kun tekee taas mieli makeeta,taas pussista yks nami. Ostat tai leivot liian hyvää,niin humps tulipa syötyä jo.
Vierailija kirjoitti:
Parashan se olis ostaa sellanen karkkipussi mistä ei edes tykkää. Kestää kauan kun päättää et tää shaiba pitää syödä pois ennenku ostan jotain muuta herkkua. Väkipakolla yks nami viikossa,hyi. Sit kun tekee taas mieli makeeta,taas pussista yks nami. Ostat tai leivot liian hyvää,niin humps tulipa syötyä jo.
Mulla muutama fazerin sininen suklaalevy ollut talvesta jääkaapissa. Taisin kk sitten kerralla puolikkaan syödä eikä ole taaskaan mieli tehnyt sen jälkeen mitään karkkeja.
Pitää muuten paikkansa. Ei itse tehty ole automaattisesti parempi vaihtoehto jos haluaa esim laihduttaa.