Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 21 kiloa 5 viikossa

Vierailija
13.10.2025 |

Tasan 5 viikkoa sitten vaakani näytti ensimmäistä kertaa elämäni aikana 120 kg. Se oli pysäyttävä hetki. Päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja laihduttaa. Aloitin 3 vuorokauden vesipaastot, joiden välissä söin aina yhden pienen aterian: keitetyn kananmunan, rasiallisen ituja ja sen verran parsakaalia että vatsa alkoi tuntua täydeltä. Lisäksi otin aterioiden yhteydessä monivitamiinin ja sokeritonta elektrolyyttijuomaa. Jatkoin tätä 5 viikkoa enkä repsahtanut kertaakaan.

100 kiloa alittui eilen. Päätin silloin ryhtyä syömään kerran päivässä, kunnes saavutan tavoitepainoni. Nyt painan 99 kg, joten vielä 35 kg pitäisi saada pudotettua, mutta olen jo todistanut että itsekurini riittää. Ensi kesänä olen varmasti bikinikunnossa. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varsin vaatimaton saavutus Angus Barbieriin verrattuna, joka laihdutti yhtäjaksoisella paastolla 125 kiloa: https://en.wikipedia.org/wiki/Angus_Barbieri%27s_fast

Vierailija
22/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varsin vaatimaton saavutus Angus Barbieriin verrattuna, joka laihdutti yhtäjaksoisella paastolla 125 kiloa: https://en.wikipedia.org/wiki/Angus_Barbieri%27s_fast

Tuo pistää kyllä hiljaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestit nälkää?

Vierailija
24/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikinikuntosi tulee olemaan 130 kg.

Miksi olet noin masentava? Oletko itse epäonnistunut laihdutuksessa ja luulet kaikkien muidenkin olevan samanlaisia luusereita kuin sinä? 

Olet tyypillinen laihduttaja. Alat äkäilemään kaikille ympäristössäsi. Ja arvostelemaan toisten painoja. Niin nähty. eri

Vierailija
25/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hurja vauhti. Multa meni 20 kilon laihdutukseen melkein vuosi. 

Aika nopeaa. Mulla meni 6 vuotta että sain lihotettua itseäni 20kg.

Vierailija
26/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kasvista, marjaa ,kanaa ja kalaa. Paino kyllä tippuu!

Vierailija
27/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikinikuntosi tulee olemaan 130 kg.

Miksi olet noin masentava? Oletko itse epäonnistunut laihdutuksessa ja luulet kaikkien muidenkin olevan samanlaisia luusereita kuin sinä? 

Olen ihan hoikka.

Olen vain sivusta seurannut näitä kitukuureja,  joissa tosiaan saatetaan tiputtaa jopa kymmeniä kiloja. 

Lähes aina ne tulevat takaisin ja jopa ns. korkojen kera.

Vierailija
28/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaan ei voi syödä vain joka kolmas päivä ja silloinkin vain jotain ituja ja parsakaalia. Ja pitää yllä terveyttään.

Johan sitä jo puolessa vuodessa kuolee. Riippuu tietysti yleisestä terveydentilasta, onko se nyt juuri tuo puoli vuotta. 

Tämä viisi viikkoa on vielä mahdollinen. Tosin epäilen sitäkin, jos käy töissä tai tekee muutenkin arkiset toimensa. 

Ota hyvä ihminen nyt järkevämmät toimet käyttöön ja laihduta ihan korkeintaan viiden kilon kuukausitahdilla. Mieluummin jopa maltillisemmalla.

Vierailija
29/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kestit nälkää?

Monella katoaa nälkä kokonaan, kun kalorimäärä tai hiilarien määrä on tarpeeksi alhainen. 

Ohis

Vierailija
30/31 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kestit nälkää?

Monella katoaa nälkä kokonaan, kun kalorimäärä tai hiilarien määrä on tarpeeksi alhainen. 

Ohis

Ei voi olla mahdollista.

Vierailija
31/31 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kestit nälkää?

Ohis

Ei voi olla mahdollista.

Onpas. Syvä ketoosi vähentää nälän tunnetta melkein kaikilla, monilla niin paljon että se katoaa kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä