Voiko Suomesta löytää naista joka on kunnon lady?
Käyttäytyy hyvin (esim. ei kiroile), ei ole tatuointeja ja ottaa ilomielin miehen antaman avun vastaan (esim. mies avaa oven, kantaa kauppakassit, korjaa rikki menneet jutut kotona, maksaa laskut jne).
Kommentit (32)
Minua on aina sanottu Ladyksi. En kiroile ym. ja haluan että mies on oikea gentleman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla etsimäsi Lady, se riippuu kyllä tilisi saldosta.
Kas vain, lähdit jäljittelemään edellä kirjoittanutta, kun et muuhun pysty. Todelliset ladyt tunnistetaan kirjoituksesta. Sinähän kävit alapeukuttamassa, hupaisa white trash. Ylläoleva 29 v stadista leidi kirjoituksesi perusteella voin todeta, että olet mielenterveyspalvelujen tarpeessa. Me todelliset arkiaamut aerobicissä muiden suomenruotsalaisten kera tunnistamme kaltaisesi. Tsemppiä!
Kuulostaa kyllä siltä, että pilkka osui omaan nilkkaan.
Hei,
kirjoitellaanko?
😂😂😂😂😂😂
Lähihoitsun on nyt paras ottaa lääkitys ja käydä nukkumaan. Taisit itse aloittaa koko ketjun. Sairas nainen😂😂😂😂
Sananlaskut 9:7 Jos omahyväistä ojennat, hän pilkkaa sinua, jos jumalatonta nuhtelet, saat solvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijomga kirjoitti:
Voi olla etsimäsi Lady, se riippuu kyllä tilisi saldosta.
Kas vain, lähdit jäljittelemään edellä kirjoittanutta, kun et muuhun pysty. Todelliset ladyt tunnistetaan kirjoituksesta. Sinähän kävit alapeukuttamassa, hupaisa white trash. Ylläoleva 29 v stadista leidi kirjoituksesi perusteella voin todeta, että olet mielenterveyspalvelujen tarpeessa. Me todelliset arkiaamut aerobicissä muiden suomenruotsalaisten kera tunnistamme kaltaisesi. Tsemppiä!
Kuulostaa kyllä siltä, että pilkka osui omaan nilkkaan.
Hei,
kirjoitellaanko?
😂😂😂😂😂😂
Lähihoitsun on nyt paras ottaa lääkitys ja käydä nukkumaan. Taisit itse aloittaa koko ketjun. Sair
Omg!!!😂😂😂En arvannut, että olet noin sairas:/
Jos olisi elämässä pitänyt odottaa, että mies avaisi ovet tai edes kantaisi ruokakassit, niin olisi jäänyt lapset ruokkimatta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lady, Helsingistä ja 29-vuotias. Olen hyvin naisellinen, niin ulkoisesti kuin sisäisesti, olen kristitty ja uskossa, elän terveellisesti ja pidän huolta fyysisestä ja psyykkisestä terveydestäni. Harrastan mm, erilaisia kotiaskareita, käsitöitä, lukemista, ratsastusta. Vapaalla käyn kirkossa, luen Raamattua, laitan kynsiä, teen kaikenlaisia kauneusrituaaleja, hemmottelen itseäni, shoppailen, harrastan, käyn erilaisilla kursseilla, leivon ja laitan terveellistä ruokaa. Haaveilen kotiäitydestä, ja aviomiehestä joka on todellinen herrasmies, avulias ja suojeleva.
Olisit täydellinen vaimo 🥰
Onhan noita julkisuudessa ollut useampiakin. Mies palvoo naistaa kuin kuningatarta. Ikuisesti. Tosin en usko nykymiehen.
Kuten Esa Saarinen tai Jorma Pulkkinen, joka menetti juuri vaimonsa yli 60v avioliiton jälkeen ja hän oli vaimonsa omaishoitaja pari kymmentä vuotta ja haastattelun mukaan, joka aamu ja ilta oli hänen ensimmäiset ja viimeiset sanansa Anna Liisa tai joku Eino Gröhn, jotka palvoivat vaimoaan viimeiseen henkäykseen saakka uskollisesti, kunnes kuolema erotti. Vaikka vaimo oli jo omissa maailmoisaaan
Ei voi. Sen sijaan persjalkaista ja vääräsääristä kaikentietäjää löytyy yllin kyllin.
Joo, voisi löytyä. Mutta kysymys onkin, löytyykö Suomesta sellaista miestä, joka hoitaa tuon kaiken (avaa ovet, kantaa kauppakassit, korjaa rikkotuneet asiat ja maksaa laskut). :D
Hei,
kirjoitellaanko?
😂😂😂😂😂😂
Lähihoitsun on nyt paras ottaa lääkitys ja käydä nukkumaan. Taisit itse aloittaa koko ketjun. Sairas nainen😂😂😂😂