Minkä sanan jatkuva viljeleminen ärsyttää eniten?
Kommentit (41)
Kirosanat ja kaikki rumat nimitykset ihmiskehoon liittyen.
Väärin sanotut sanat, varsinkin jos ei ole vahinko ja ei vaan osaa puhua tai kirjoittaa. Haluaisin kyllä olla äsyyntymättä.
Mikä tahansa sana kun se toistuu jhan okaikisessä lauseessa kahden tai kolmen sanan välein.
Luulin sen olevan urbaania legendaa, mutta uskottava se on.
Eli nuorten asiakaspalvelijoiden:
JESSITTELY.
Kävin lasten kanssa uimahallissa, sen jälkeen Hesessä ja R kioskilla. Jokaisessa asiointi tapahtui karkeasti about näin:
Minä: Hei, saisinko nämä tällaiset, kiitos?
Aspa: JES, kymmenen viisikymmentä
Minä: Kas tässä, ole hyvä
Aspa: Yhdeksän ja puoli takaisin JES
Minä: Kiitti noi!
Aspa: JEESmoooi!
Sellainen kun joku yrittää korostaa keskustelussa älykkyyttään lykkäämällä lauseeseen De Facto, joka saa lauseen kuulostamaan muutenkin tönköltä. Esim. Kuusi kertaa kuusi on de facto kolmekymmentäkuusi.
Elävässä elämässä ei mikään kun on normaaleja kavereita.
Sanat "noniin", "niin", "no", "enää" ja sen viheellinen muoto "enään".
Huomenta, päivää, näkemiin, terve, kiitos, haloo, hei, mitä, missä, milloin.
Ei sanat mutta huudahdukset "hö", "öh", "öö" ja "aa" koska ne eivät ole mitään sanoja ja silti ihmiset hokevat niitä ja suuttuvat jos heille sanoo että "olehan höhhittelemättä" ja jne.
Vierailija kirjoitti:
Niinku
Itseasiassa totanoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sanat mutta huudahdukset "hö", "öh", "öö" ja "aa" koska ne eivät ole mitään sanoja ja silti ihmiset hokevat niitä ja suuttuvat jos heille sanoo että "olehan höhhittelemättä" ja jne.
Olisiko parempi vain olla reagoimatta ja puhumatta mitään? Voit sitten pitää keskeytymätöntä monologia.
Tavallaan