En haluaisi käyttää neuroleptejä
Lopetin niiden syömisen ja nyt vasta elämä tuntuu elämältä. Minusta on tullut onnellinen ja kiitollinen, pirteä ja elämänhaluinen. Kaikki lähtee kun joudun aloittamaan taas lääkityksen. Miksi ihminen ei saa voida hyvin, vaan hänet pitää lääkkeillä tehdä väsyneeksi ja huonovointiseksi? Paskamyrskyä odotellessa...
Kommentit (46)
No hyvää matkaa kuolemaan nyt sitten. Ota miljoona euroa pikavippejä ja osta koko rahalla vaikka hattaraa, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon syönyt neuroleptejä joku 6 vuotta, enkä ole missään lääketokkurassa. Niihin tulee toleranssi muutamassa kuukaudessa. Tietysti jos syö jotain jättiannoksia, niin sitten en tiedä miten vaikuttavat. Itse syön päivittäin 200mg Ketipinoria ja 5mg olantsapiinia.
Järkky annos. Mä syön iltaisin yhden 25 mg Ketipinorin jotta saan unen päästä kiinni. Mulla on bipolaarihäiriö tyyppiä 2, eli olen monopolaarinen eikä taustalla ainuttakaan psykoosia. Ainut hoito on siis se, että nukun hyvin ja riittävästi ja elän mahdollisimman stressitöntä ja tasaista elämää. Kiva sekin, että nautin nimenomaan tasaisesta arjesta!
Tasan ei käy onnenlahjat, mä tiedän olevani onnenpekka. Tsemppiä. Huolehdi itsestäsi.
Järkyt annokset on 600mg ja siitä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täysijärkinen ei syö neurolepteja. Oikea päätös.
Kukaan täysjärkinen ei tosiaan niitä syö vaan niitä määrätään psykoosisairaille. Ap vaikuttaa olevan vahvassa nousukiidossa ja kohta maniassa. Mitä huonompi hoitotasapaino, sitä lyhyempi elämä, sitä enemmän kaikkea paskaa ja sitä vähemmän ihmisiä ympärillä väittämässä pätkääkään.
Jaa, vai niin. Olen kyllä tasapainossa läheistenkin mielestä.
AV:lla nyt pidetään kaikkia sairaudentunnottomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon syönyt neuroleptejä joku 6 vuotta, enkä ole missään lääketokkurassa. Niihin tulee toleranssi muutamassa kuukaudessa. Tietysti jos syö jotain jättiannoksia, niin sitten en tiedä miten vaikuttavat. Itse syön päivittäin 200mg Ketipinoria ja 5mg olantsapiinia.
Aiheuttavat dementiaa ja tyhmentymistä pitkässä käytössä.
Niin myös rajut masennusjaksot ja nukkumattomat yöt.
Niihin on muitakin lääkkeitä.
Ei mitään yhtä turvallista. Ja kun lääke on sairauteen määrätty, on tollomaista omin päin lopettaa sen käyttö. Jos yhtään tajuaisit näistä, huomaisit että ap on lähdössä kivaan maniaan, joka voi viedä psykoosiin.
Kaukana maniasta olen. Nukun yöni hyvin, syön hyvin, hoidan työni hyvin. Kaikki on hyvin. En tuhlaile enkä ole holtiton muutenkaan.ap.
Jos sinulla päivittäistä seuraa ja kontrolli ympärillä niin vain siinä tapauksessa voisi mielestäni harkita lääkityksen vähentämistä. Miehelläni oli tuo lääkitys, ja hän oli ihan tokkurainen. Ostimme apteekista tabletin puolituslaitteen ja erittäin hitaasti pieninä murusina laskettiin lääkitys alas, ja sen jälkeen hänen vointinsa oli paljon parempi, itse asiassa jo normaali. Kannatta kuitenkin kysyä lääkäreiden mielipide.
Ei mitään yhtä turvallista. Ja kun lääke on sairauteen määrätty, on tollomaista omin päin lopettaa sen käyttö. Jos yhtään tajuaisit näistä, huomaisit että ap on lähdössä kivaan maniaan, joka voi viedä psykoosiin.