Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää NIIIIN paljon!! Jäin kiinni miehen puhelimen penkomisesta =(

Vierailija
13.04.2007 |

Kun meillä on asiat ihan kunnossa mutta jostain syystä halusin nähdä keiden kanssa puhunut. Jäin kiinni heti ensimmäisestä penkomisesta. En ollut edes varautunut keksimään mitään selitystä. Mies on tosi ärsyyntynyt ja aiheesta. Miten tästä eteenpäin? Hävettää enemmän kuin laki sallii.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään se että tutkit sen puhelimen?

Vierailija
2/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tietää mihin se lätisee ja millo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkuha seisoo vieressä ku toinen on paskalla. Minusta se on pahempaa ku luurien tutkiminen.

Vierailija
4/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä on miehen on myös MINUN!!

Vierailija
5/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lähinnä vitutti jos jäin kiinni, ei hävettänyt yhtään. Lopetin kohnaamisen kun tajusin miehen poistavan puhelimestaan kaiken mahdollisen. Mies yrittää kyllä syynätä mun luuria edelleen.

Vierailija
6/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olemme eronneet. pidän häntä kuitenkin vielä miehenäni. ei pitäis tutkia, ei ole kiva löytää sieltä tekstiviestejä naisilta, joissa lukee " olet kultani" ja " minäkin rakastan sua" .. :(

mies ärsyyntyy kyllä jos huomaa että tutkin hänen puhelintaan, mutta on tottunut siihen joten ei mullista maata..

Vierailija
7/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehesi hermostunut, jos olisit katsonut hänen vaatekaappiinsa? Tai lainannut autoa? Lukenut hänen kirjaansa?

Mitä ihmeellistä puhelimessa on? Ja miksi sitä pitäisi salailla puolisolta??? En tajua... Ehkä olemme sitten vaan huomattavasti perus-suomalaisia avoimempia, mutta emme kerta kaikkiaan tahdo salailla mitään toisiltamme. Mitä ihmeellistä teillä niissä puhelimissa oikein on???

Vierailija
8/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kirjeitä tai tekstiviestejä tai puheluita nyt vain ei saa penkoa.

Vierailija
9/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minua kytätään tuolla tavalla. Olen edelleen itsellinen ihminen vaikka parisuhteessa olenkin. Mitään salattavaa ei ole, mutta silti puhelimeni, sähköpostini jne. ovat yksityisomaisuuttani.

Tyhmähän se on, joka pettämistapauksessa jättää viestit löydettäväksi, tai sitten haluaa jäädä kiinni. Jos mieheni pettäsisi minua, jäisi hän siitä ennenpitkää kuitenkin kiinni. Tavalla tai toisella. Tuntisin itseni sairaaksi, jos tutkisin toisen kännykkää.

Vierailija
10/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että teillä ei ole niin syvää luottamusta, että voisitte jakaa kaiken puolisonne kanssa. Hyvässä suhteessa ei kummallekaan tule mieleenkään listata lakipykäliä jos toinen mielenkiinnosta vilkaisee toisen puhelinta.

Vierailija
11/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, teillä voi olla noin, mutta älä väitä että tuo olisi kaikkia koskeva sääntö!

Vierailija:

Toisen kirjeitä tai tekstiviestejä tai puheluita nyt vain ei saa penkoa.

Vierailija
12/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kurkkimaan mieheni kännykkää. Kyllä hän on joskus nähnytkin, mutta ei ole välittänyt. Hyvä niin, sillä jos jotenkin suuttuisi niin kyllä minulla heräisi epäilys, että MIKSI? Mitä salattaavaa hänellä on?

Vierailija
13/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki mikä on miehen on myös MINUN!!

Jos esim. juttelen ystäväni kanssa hänen henkilökaohtaisista asioista tekstiviestein, niin se ei todellakaan kuulu miehelleni!!

Samoin jos miehesi juttelee kaverinsa kanssa luottamuksellisesti; se ei kuulu sinulle!!

Vierailija
14/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukisitte ihan lakia netistä. Toisen puhelimen tonkiminen ja tekstiviestien lukeminen on rikos.

Vierailija
15/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ihmettele miehesi suivaantumista.

Meillä tapahtuisi ihan samoin. Yksityisyyttä on myös parisuhteen sisällä. Se toimii kun keskinäinen luottamus pitää!

Vierailija
16/16 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pitää voida toiseen ihmiseen luottaa. Siellä puhelimessa ei nyt kuitenkaan ole mitään sellaista, mitä toinen ei saisi nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi