Vahtera: Suomella hirvittävä, 400 000 työttömän reservi jo valmiiksi, emme tarvi lisäväkeä muualta
Emme tarvitse lisää suita elätettäväksi kehitysmaista.
Lähde, alk 1.23:
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te, että ne raksaäijät ja kaupan hyllyttäjät ovat syntyneet jonain lihaskimppuina? Useimmiten duunareiden fyysinen kunto on työllä hankittua, ei salimakeilemalla. Ihan hyvin ne korkeakoulutetut naiset, kirjastotädit ja muut sopivat fyysiseen työhön. Työtä tehdessä fysiikka muuttuu.
Tämä. Mulle tuli tehdastyössä vahvat hauikset. Vähitellen kun huomasivat että pikkutyttöhän on vahva sain enemmän iltatöitä ja opiskelijahan otti. Siihen aikaan työstä sai rahaa ja ylityöstä hyvin.
Ei ne mitään halpatyövoimaa halua. He haluavat, että kaikki olisivat valtion virkamiehiä tai poliitikkoja, varsinkin naiset. Siis kaikki. Muuta ammattia ei saa olla. Muuta työnantajaa ei saa olla kuin valtio (kommunismi).
Kuka kertoisi Keskustalle??
7. 40 000 uutta työntekijää Suomeen vuosittain
Toivotetaan ahkerat ja työintoiset maahanmuuttajat tervetulleiksi Suomeen ja pysäytetään huoltosuhteen
heikkeneminen nostamalla nettomaahanmuutto 40 000 henkeen vuosittain.
https://keskusta.fi/wp-content/uploads/2024/11/KESKUSTA_Vaihtoehto_2024…
Toivottavasti voimme olla luottamuksesi arvoisia.
Antti Kaikkonen
Keskustan puheenjohtaja
Antti Kurvinen
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Onko joku puolue sitä mieltä, että mieluummin tulisi työllistää kotoperäisiä työttömiä kuin näitä muualta tänne tulevia? Annan ääneni sille puolueelle!
Nämä kotoperäiset työttömät joutuvat uudelleenkouluttautumaan ja nöyrtymään. Kannattaisi rohekeasti lähteä etsimään täydennyskoulutusta. Minäkin tunnen työttömiä, mutta he hakevat itsepäisesti juuri aiempaa koulutusta vastaavaa työtä vaikka kyseisiä tehtäviä ei ole koskaan ollut hyvin tarjolla.
Tunnen ja olen tavannut paljon Suomessa työskenteleviä ulkomaalaisia. He ovat esim. ohjelmoijia, lääkealan asiantuntijoita, huippuhyviä siivoajia, muurareita, alakattoasentajia, lääkäreitä , taksikuskeja. Kaikki kokeneita hyviä ammattilaisia omalla alallaan.
Nythän heillä on marionetti Marin. Mutta kun se ei riitä. Kaikkien naisten pitää olla poliitikkoja, johtavassa vastuullisessa asemassa politiikassa, halusi sitä itse tai ei niin LAITETAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku puolue sitä mieltä, että mieluummin tulisi työllistää kotoperäisiä työttömiä kuin näitä muualta tänne tulevia? Annan ääneni sille puolueelle!
Nämä kotoperäiset työttömät joutuvat uudelleenkouluttautumaan ja nöyrtymään. Kannattaisi rohekeasti lähteä etsimään täydennyskoulutusta. Minäkin tunnen työttömiä, mutta he hakevat itsepäisesti juuri aiempaa koulutusta vastaavaa työtä vaikka kyseisiä tehtäviä ei ole koskaan ollut hyvin tarjolla.
Tunnen ja olen tavannut paljon Suomessa työskenteleviä ulkomaalaisia. He ovat esim. ohjelmoijia, lääkealan asiantuntijoita, huippuhyviä siivoajia, muurareita, alakattoasentajia, lääkäreitä , taksikuskeja. Kaikki kokeneita hyviä ammattilaisia omalla alallaan.
Mutta kun ei saa uudelleenkouluttautua kun pitää olla työttömånå kortistossa jotta voidaan poimia sieltä kortistosta valtiolle töihin.
Nää pässit on päättäny, että tuosta tulee poliitikko. No EI VARMANA TULE JOS ITSE EI HALUA.
Ei poliitikoksi voi ketään pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään halpatyövoimaa halua. He haluavat, että kaikki olisivat valtion virkamiehiä tai poliitikkoja, varsinkin naiset. Siis kaikki. Muuta ammattia ei saa olla. Muuta työnantajaa ei saa olla kuin valtio (kommunismi).
Vierasuskontoisista kommarimaistahan sitä porukkaa tänne lähinnä haalitaan.
Työministerillä mustalaisopit käytössä.
Maahanmuuttajia halutaan, jotta palkkatasomme saadaan laskettus
Vierailija kirjoitti:
Ja kansa äänestää SDP:tä, joka on Vihreiden ja Vasemmiston ohella pahimpia maamujen maahantuojia. En käsitä, tulevat polkemaan duunarien palkkoja ja SDP on olevinaan duunaripuolue, mutta SDP:n Tytti Tuppurainenkin on suoraan sanonut, että "oma kansa ensin, on vahingollista ajattelua".
Olen itse työelämässä, eikä maamut omaa palliani vie, eivätkä pääse palkkatasoani laskemaan. Olen vaan täysin kyllästynyt maahan muuttajiin, jotka eivät integroidu, eivät opettele kieltä, rötöstelevät ja diilaavat huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun kerrot miten se tehdään? Suomalaiset ei ole kovin työteliästä kansaa. Eivät suostu muuttamaan työn perässä, eivät kouluttaudu, mutta saikuttaa osaavat ja vaatia. Ei ihme jos työnantajat kaipaa vähän erilaista työvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elättejä ei tarvitakaan, mutta osaavaa työvoimaa kyllä.
Me demarit olemme eri mieltä. Kokoomus saa epäilemättä kannatusta viimeaikaisten tapahtumien johdosta. Tarvitsemme lisää äänestäjiä kehitysmaista ja on tärkeää etteivät he työllisty missään nimessä vaan elävät tukien varassa ja äänestävät demareita.
Lisäksi on tärkeää että joka kerta kun yksittäistapaus saa seksuaalisen hätätilan, meillä on rasismikortit valmiina taistoon persuja vastaan t. Viherhuora Kalliosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kansa äänestää SDP:tä, joka on Vihreiden ja Vasemmiston ohella pahimpia maamujen maahantuojia. En käsitä, tulevat polkemaan duunarien palkkoja ja SDP on olevinaan duunaripuolue, mutta SDP:n Tytti Tuppurainenkin on suoraan sanonut, että "oma kansa ensin, on vahingollista ajattelua".
Olen itse työelämässä, eikä maamut omaa palliani vie, eivätkä pääse palkkatasoani laskemaan. Olen vaan täysin kyllästynyt maahan muuttajiin, jotka eivät integroidu, eivät opettele kieltä, rötöstelevät ja diilaavat huumeita.
eniten on tuinut juurikin KOK ja PS
Suomalaiset työttömät eivät tajua että heidän tulee jotenkin muuttua jotta he saavat töitä.
Täytyy kouluttautua vähän eri alalle, täytyy tehdä työt paremmin, täytyy ehkä vaatia vähän vähemmän palkkaa ja joskus täytyy vaihtaa alaa. Se ei auta yhtään että alkaa vainota maahanmuuttajia.
Jos entiselle sähköinsinöörille ei löydy enää töitä kun kokemus ja koulutus on vanhentunut, sitten täytyy kokeilla jotain muuta eikä haukkua maahanmuuttajia.
Osaavat suomalaiset ikääntyvät ja ovat jäämässä eläkkeelle -> palkatkaa nuoria alalle kouluttautuneita suomalaisia ja laittakaa ikääntyvät osaajat perehdyttämään nuoret ja siirtämään tietotaito ennen eläkkeelle jäämistä.
Itsekin tiedät, ettei nykyisestä toimintamallista päästä eroon ilman Ceausescun kohtaloa.