Raisiolainen Mea myy miehille seksiä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eea00720-79cf-4738-9d42-b220a7aec053
Mea on korkeasti koulutettu it-asiantuntija ja hän myy miehille seksiä kotonaan oman työnsä ohella.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä juttu edes totta? Vaikea uskoa, että joku myisi seksiä kotonaan.
Kuka uskaltaa vastaanottaa vieraita kotonaan, koska ikinä ei tiedä, jos saakin riesakseen jonkun hullun stalkkerin, joka ei jätä rauhaan ja vielä tietää, että missä asut.
Ihan arkipäivää ja normaalia, että kotonansa tarjoavat palveluja. Suomi tytyt haluavat vain suomalaisia miehiä asiakkaikseen, koska ovat luotettavia, siistejä, hyväkäytöksisiä ja mukavia eikä ole kommunikointi ongelmia.
Joka viikko lehdessä uutisia miten suomalaiset miehet tappaa naisia.
Seksialaa tuntevana väitän että maksulliselle naiselle Suomessa suomalainen mies on paras asiakas. Valtaosa toimijoista suomessa nimenomaan ei ota muista maista tulevia miehiä ollenkaan, poislukien länsimaisista valtioista tulevat fiksut miehet. Lähi-idän ja Afrikan miehet ovat ehdoton no-go.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä juttu edes totta? Vaikea uskoa, että joku myisi seksiä kotonaan.
Kuka uskaltaa vastaanottaa vieraita kotonaan, koska ikinä ei tiedä, jos saakin riesakseen jonkun hullun stalkkerin, joka ei jätä rauhaan ja vielä tietää, että missä asut.
Ihan arkipäivää ja normaalia, että kotonansa tarjoavat palveluja. Suomi tytyt haluavat vain suomalaisia miehiä asiakkaikseen, koska ovat luotettavia, siistejä, hyväkäytöksisiä ja mukavia eikä ole kommunikointi ongelmia.
Joka viikko lehdessä uutisia miten suomalaiset miehet tappaa naisia.
Seksialaa tuntevana väitän että maksulliselle naiselle Suomessa suomalainen mies on paras asiakas. Valtaosa toimijoista suomessa nimenomaan ei ota muista maista tulevia miehiä ollenkaan, poisl
Voi olla vähiten huono, mutta silti, ei edes tinder-treffejä sovita kotiin. Tämä on ihan lööperiä koko juttu ja ihan uskomatonta, että toimittajat saa satuilla mitä sattuun lehtiin tositarinoina.
Täytyypä kertoa aviomiehelle jos poikamainen ja nuori, sellaisista hän pitää. Itse olen jo 59 vuotias.
Oikeastaan ihmettelen ettei tämä ole paljon yleisempi ilmiö. Ihailijoiden ja haluajien suuri määrä ensinnäkin hivelee naisen itsetuntoa, ja siitä tietää, että joku tosissaan haluaa sinua kun se on valmis maksamaan palveluistasi.
Myös tuo jännityselementti on melkoinen faktori. Kaikki sinällään täsmää.
Pitääkin poiketa Raisiossa vähän kokeilemassa. Onko hyväkin pano?
Mikäs Mean oikea nimi on? Mistä löytää, mitkä ovat yhteystiedot? Voisin testata.
Olen ostanut Mealta seksiä 10 kertaa. Oon varma että on sama nainen koska ei tuon nimisiä ole muita. Olen ostanut seksiä ainakin 100 kertaa 10 vuoden aikana.
T: kiltti mies
Nainen on oikea.
Hänellä on kotisivutkin. Löytyvät erittäin helposti. Niin helposti, että koen turhana kertoa millä etunimellä ja paikkakunnalla.
17 vuoden ikä ja poikamainen 178-55 kroppa. Marko