Aion lähteä Thaimaaseen marraskuussa työkkärin varoilla!
työkkis lopetti minulta pakollisen työnhaun kokonaan, saan olla työtön työnhakija ilman työnhakuvelvoitetta, joten....
lento Bangkokiin marraskuussa 400 e, ei paluulippua. 60 päivää saa retostella suomalaisena ilman viisumia. auton myyn ja meen, en aio istua pakkasessa kotona koko talvea ja työkkis on päällä ja asunto Suomessa.
hienoa, kiitos työkkis ja sossukela ja sinä veronmaksaja!
tv A
Kommentit (24)
Eikös se ole 30 päivää ilman viisumia?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Onko Thaimaa ennenstään tuttu paikka ? Jos ihan työkkärinmasseilla meinaat olla niin vähän joudut kattomaan missä asut ja miten tuhlaat. Toivottavasti viihdyt ja keräät monia uusia kokemuksia siellä
Ole varovainen sillä positiiviset kokemukset ja asioiden tekeminen lisää työllistymisen riskiä ja työkkäri saattaa menettää asiakkaansa.
Sinuna pysyisin työkkärin suosituksessa olla tekemättä yhtään mitään.
Ap laittoi aamun rage-baitingit tulille
Aamusta alkaen juot Sex on the Beach drinkkejä kannuittain....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Onko Thaimaa ennenstään tuttu paikka ? Jos ihan työkkärinmasseilla meinaat olla niin vähän joudut kattomaan missä asut ja miten tuhlaat. Toivottavasti viihdyt ja keräät monia uusia kokemuksia siellä
Ole varovainen sillä positiiviset kokemukset ja asioiden tekeminen lisää työllistymisen riskiä ja työkkäri saattaa menettää asiakkaansa.
Sinuna pysyisin työkkärin suosituksessa olla tekemättä yhtään mitään.
Minä pysyn täällä suomessa enkä tee mitään. Älkää pelätkö. Olen täällä reservissä kun työvoimaa tarvitaan. Valmiina hommiin. Kengät ovat jo ovensuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ap laittoi aamun rage-baitingit tulille
Oli kyllä ehkä vuosisadan laimein ragebait mutta ihan kiva keskustelunavaus silti. Työttömän elämästä on aina hauska jutella.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen vain Ahvenanmaaseen.
Kato, ensimmäinen tantta tuli närkästyneenä kielen raizkauksesta.
Onnen Pekka, jos rahat loppuu pyydä kelalta lisää, näin se homma toimii.
No mikäpä siinä. Samahan se on missä sä loisit, ei se tilannetta muuksi muuta 🤷
Minä taas ajattelin mennä Alankomaaseen tai Loimaaseen kun Saimaaseen ei silloin enää jäiden takia saata päästä?
Ensin varmaan Uusimaaseen, että pääsee Vantaaseen lentokenttääseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota tuota asennetta. Aloittaja kaipaa nyt kateutta ja katkeruutta viesteihin.
Yritä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota tuota asennetta. Aloittaja kaipaa nyt kateutta ja katkeruutta viesteihin.
Yritä edes.
Ai nii, sori! Joo, kyllä mua vtuttaa ihan hirveesti, ei saa lähteä, ei!
Vierailija kirjoitti:
Onnen Pekka, jos rahat loppuu pyydä kelalta lisää, näin se homma toimii.
Ensin luulin että olisi ollut Kerttu tai muu naispuolinen, meinasin jo ehdottaa että voisin mukaan lähteä. Olkoon nyt sitten.
t.Pekka
Miten se työnhakuvelvoite vaikuttaa tuohon mitä olet tekemässä? Voi kai niitä hakemuksia tehdä mistäpäin maailmaa tahansa.
Kohdemaa sekä kirjoitusasu unohtamatta lapsekasta uhoa antaa ymmärtää että kyseessä on miesoletettu. Sanon siis jotta vauhdikasta matkaa, anna mennä vaan. Yhteiskunnan kannalta tämä on pelkästään hyvä asia. Syystä että ap:n kaltaiset uuvatit päästyään halvan viinan ja leidiboy-baarien nonstop tarjonnan äärellä juo maksansa finaaliin noin kuudessa kuukaudessa. Jää siis varsin lyhyeksi aika jolta sosiaalitukia pitää maksaa. Semmoinen luuserin omaehtoinen eutanasia. Tuhlattu elämä toki mutta varsin kustannustehokas tapa poistaa epäkelpo materiaali.
Bon voyage!
en edes pieraise tähän maahan päin enää
tv ap