Mies, mihin kaikkeen olet valmis, että naisesi saisi orgasmin seksinne aikana?
Kysytään miehiltä, kun täällä kovin paljon puhutaan miehistä, joita naisen nautinto ei kiinnosta. Voihan sekin olla, että ne naiset joiden nautinnosta huolehditaan eivät koe tarvetta tällä osastolle edes tulla.
Kommentit (21)
Olen guru, ei siihen muuta tarvita. Olen intohimoa ja nautintoa 😘
Aloitetaan aina siitä, että nainen saa orgasmin suihinotolla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa orgasmin ottamalla suihin??
Aika vähän klitan karttelijoita ilmaantunut. Jotkuthan täällä lukemattomissa kommenteissa todistavat, ettei paljon muita olekaan. Jos teitä on niin äänestäkää nyt.
Jokainen pitäkööt huolen omista orgasmeistaan.
Jokainen pitäkööt huolen (on vastuussa) omista
orgasmeistaan.
Nk. rakasteleminen on menneisyyttä.
Nykyisin kumpikin (ainskin toinen) masturboi toisen keholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa orgasmin ottamalla suihin??
🤣
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän klitan karttelijoita ilmaantunut. Jotkuthan täällä lukemattomissa kommenteissa todistavat, ettei paljon muita olekaan. Jos teitä on niin äänestäkää nyt.
En ole kuullut tuollaisia miehiä olevan olemassakaan. Toki jotkut ovat itsekkäitä, mutta tuskin kenelläkään on mitään klitorista vastaan.
Nämä 'sukuelin ällöttää' ihmiset ovat yleensä naisia.
Sen mukaan mennään mitä nainen toivoo tai minkä havaitsen naistasi kiihottavan .
Vierailija kirjoitti:
Tällä kyselyllä voi tästedes vastata noille onnettomille naisparoille, joille elämän lotto on tuonut kohdalle vain seksitumpeloita miehiä.
Mä olen tavannut vaan jumputtajia.
Vierailija kirjoitti:
Niitä elää vain sun mielikuvitus maalimassasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut vaan jumputtajia.
Aivan helvetin huono arpaonni tai sysipaska tapa valita miehet. Kumpaa itse veikkaat?
50v mies vastaa että ihan mihin tahansa ja naiselle ensimmäinen orgasmi ennenkuin aletaan kaluun edes kiinnittää huomiota saati sillä mihinkään sohimaan
Tällä palstalla elää ajatus, että miehet haluavat vain panna saadakseen oman nautintonsa. Ehkä tämä palsta vetää jotenkin puoleensa tälläistä kokeneita naisia. On varmasti sellaisiakin miehiä, mutta he vaikuttavat olevan aika pieni vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla elää ajatus, että miehet haluavat vain panna saadakseen oman nautintonsa. Ehkä tämä palsta vetää jotenkin puoleensa tälläistä kokeneita naisia. On varmasti sellaisiakin miehiä, mutta he vaikuttavat olevan aika pieni vähemmistö.
About yksi kymmenestä eli huono tuuri, jos kovin moneen tollaseen kerkii elämänsä aikana törmätä. Ja jokaista sellaista kohden 6-7 jotka tekee kaikki mahdolliset konstit mitä nainen haluaa.
Kaikki avauksessa mainitut konstit ja lisäksi isokaluinen työkaveri vuorottelemaan kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki avauksessa mainitut konstit ja lisäksi isokaluinen työkaveri vuorottelemaan kanssani.
Now we are talking!
N53
Vibra ja dildo esileikkiin niin aina on saanut