Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janni Hussi ja Joel Harkimo, avioliitto pelkkää kulissia??

Vierailija
11.10.2025 |

Avioeron perusteena asuminen erillään kahdrn vuoden ajan. No ei siinä mitään, mutta kun ovat olleet naimisissakin vain tuon kaksi vuotta. Jokin ei nyt täsmää, oliko avioliitto pelkkää kulissia ja miksi? Saiko avioliitto edes täyttymystä, aviovuodetta ei noiden tietojen perusteella ole jaettu. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulle kuuluu miten? 

Janni on julkkis. Hän tekee työkseen mediaperseilyä.

Ja hän päättää mitä julkisuuteen omasta elämästään kertoo. 

Janninlla on työtä tveessä ja on kartturi . Joista maksaa veronsa .  Hänellä on myös oma yritys ja miljoonan omaisuus. Elättää hyvin itsensä.

Tässäkin ketjussa vääristellään. Se että yrityksen arvo on miljoona ei tarkoita että hän olisi miljoonääri. Yritys maksaa hänelle tuloa josta välistä ottaa vero karhu. Fakta on myös se että Janni juoksee rikkaiden miesten perässä.

Vierailija
42/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo outoa, että antoivat muille olettaa heidän olevan yhdessä. 

"Ollaan erottu heti häiden jälkeen mutta yhteiskuvassa muikistellaan ja huijataan että ollaan pari."

En mä tuommoista kusetusta ole nähnyt missään. Mikseivät eronneet heti häiden jälkeen (ja miks ylipäätään menivät naimisiin)?

Mitä vittua sinä  houkka miksittelet. Edelleen ei kuulu sulle eikä mulla.   Ymmärrätkö? 👹

Hyvää Sunnuntaita Jannille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä oli näennäisesti eri osoitteet Jollen "uran" takia. Siitähän se edellinen kohu tulikin, että asuu Sipoossa ja silti Helsingin kunnanvaltuustossa.

Mähän asun Töölössä. Lehdet kirjoittavat mitä kirjoittavat, ja pitäähän muuttaminen sillä tavalla paikkansa, että olen muuttanut sisään Sipoon taloon.

Olen stadissa syntynyt ja koen itseni helsinkiläiseksi. Olen täällä töissä, yrityskuviot ja valtuustohommat ovat täällä.

Sipoon Sanomille Harkimo tosin hehkutti huhtikuussa hieman toisin: "Koen olevani pohjimmiltani sipoolainen". 

Sama homma kuin isällään, että faktat ovat hyvinkin liukuva kokonaisuus, kunhan ne sopivat omaan agendaan.

Janni taas vaikuttaa suoraviivaisemmalta perfektionistilta, joka toimii juuri kuten kuuluu ja saavuttaa asiat rehellisellä, kovalla työllä. Varmasti turhauttaa kaikenlainen ylimääräinen sotku, kysely ja selvittely.

Perfektionistia nähnytkään tuo golddigger pyrkyri.

-aito perfektionisti.

Vierailija
44/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syysi spämmätä?

Ei ole spämmi vaan aloitus ajankohtaisesta aiheesta. Janni oli ja on otsikoissa.

Olet jo tehnyt aiheesta aloituksia, lopeta jankutus.

Tarkoitat varmaan lööppejä?

-J

Vierailija
45/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin silloin 2 vuotta sitten että ne ovat yhdessä pelkän julkisuuden takia. Olin täysin oikeassa ja kirjoitin tälle palstallekin siitä ja ilta lehteen kirjoitin ettei se ole mikään rakkaus suhde. No nyt ne nähtiin että olin täysin oikeassa.

Kuten muutama kymmenen tuhatta muuta suomalaista  sanoo samaa.

Vierailija
46/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulle kuuluu miten? 

Julkisuudessa olevia asioita saa pohtia. Joka lehdessä on juttuja tästä ex-parista.

Vierailija
47/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni ei antanut edes avioliiton aikana koskaan, kertaakaan Joelille. Eikä Joelilla edes seissyt naista katsoessaan. Taitaa olla hän sellainen perämies poika.

Inselli se siellä uneksii että Janni olisi vielä neitsyt ja että hänellä olisi tsäänssi vielä joskus korkata se.

Vierailija
48/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö Jolle mitään töitä? Vai onko nimellisesti jollakin johtajan paikalla tai yrittäjän statuksella, jossakin Hjalliksen bisneksessä? Eihän asia minulle varsinaisesti kuulu, mutta. . .

Vierailija
49/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolle on isin talutusnuorassa. Janni varmaan kyllästyi. 

Vierailija
50/50 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tahroja "paperilla", miksi siis suututte? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi