Voihan paska.. Nyt kävi kämmi :(
Nimittäin piti aloittaa kaks päivää sitten uusi pillerilevy, mutta unohdin.. Ja just menkkojen jälkeen tuli harrastettua seksiä. Millaset mahikset ois tulla raskaaksi? :(
Vitsi että pitää ihmisen olla tyhmä. Lapset kipeänä joten vähän univelkaa on :(
Kommentit (16)
Mutta joskus se 1% osuu omalle kohdalle...
Unohdin laittaa ehkäisyrenkaan ja oli tullut harrastettua seksiä edellisellä viikolla.
Nyt vaan odotellaan kuukausi ilman rengasta.
Tosiaan, mikähän siinä on niin vaikeeta, ettei muista, vaikka on kaksi muistutusta laittanut vielä itselleen...
Olin vielä nostanut levyn näkyvälle paikalle ja puhelimessa muistutus.. enpä muistanut :(
Olen aika hedelmällistä tyyppiä, joten ei varmaan auta kuin odottaa. Voi shit. Nyt oon oikeasti aika pulassa. Pakko toivoa parasta.
ap
En mäkään ihan vielä haluaisi uutta lasta kun edellinen on vasta reilu 1v.
7
Ja 9kk myöhemmin syntyi men perheen kolmas lapsi. =)
tulos tuhisee tuolla sängyssä ja YKSI ainut kerta
Toivon sydämestäni etten olisi raskaana, eihän niin huonoa tuuria voi olla :( ap
Kyllähän jokaisessa kierron vaiheessa voi tulla raskaaksi, vaikka onkin epätodennäköistä. Itse olen tullut kolme kertaa raskaaksi ekasta mahdollisesta kierrosta - yksi kerta vieläpä ehkäisyn kanssa. En muuten olisikaan huolissani.
Pelkään, että pillerit eivät nyt ehkäisisikään ovista, jolloin.. Niin.
Kiitos vastauksista. ap
Ymmärrän siis paniikin tässä vaiheessa.
Mutta että en kyllä ikinä edes ajatellut, että tulisin raskaaksi tuossa vaiheessa kiertoa... Itsekin juuri menkkojen aikana harrastettiin miehen (vieläpä oman) kanssa suojaamatonta seksiä...
Toivotaan nyt sitten, että ei tärppää ja että säilymme edelleen viisihenkisenä perheenä...
Mä en oikeesti oo ikinä ajatellu, että tuossa vaiheessa voisi tulla raskaaksi. Kääk siis tännekin...
raskauden mahdollisuus on paljon suurempi kuin jos unohdus keskellä liuskaa. Mahdollisuus raskauteen kasvaa, jos unohdettuja päiviä useampia.
Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta?