Jos uskot avaruusolioiden olemassaoloon, olet tyypillinen uskovainen vain
Kommentit (22)
Maapallo on avaruudessa niin on ihan fakta että täällä on avaruusolentoja. Oikein ufohenkilöt valitaan poliittisiksi johtajiksi. Sitten valitetaan kun menee huonosti. Tätä ei kestä ajatella muuten tulee pää kipeäksi.
Miksi minun niihin pitäisi uskoa? Moikkaan, kun eka tulee vastaan. Ei ole vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun niihin pitäisi uskoa? Moikkaan, kun eka tulee vastaan. Ei ole vielä tullut.
Moikkasin naapuria sanomalla mitäs eetee? Hän vastasi en ole eetee vaan wt.
Universumissa on arviolta 125-200 miljardia galaksia. Kyllä jossain muualtakin on joku mesta mikä sopii elämän kehittymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Universumissa on arviolta 125-200 miljardia galaksia. Kyllä jossain muualtakin on joku mesta mikä sopii elämän kehittymiselle.
Todennäköisyys sanoo että jossain on elämää. Toijalassa sitä ei ole että ei kannata etsiä sieltä.
En usko vaan pidän todennäköisenä, että niitä on universumissa. En usko niitä maapallolla olevan (paitsi ihmiset ja eläimet).
Vierailija kirjoitti:
Avaruudessa jossain luultavasti on elämää. Mutta en usko, että Maassa on käynyt tai tulee käymään avaruusolennot ufoilla.
Paskantaisiko tyypillinen uskovainen Mannerheimintielle keskellä kirkasta päivää häh?
Vierailija kirjoitti:
Paskantaisiko tyypillinen uskovainen Mannerheimintielle keskellä kirkasta päivää häh?
Tuollaistako sinä ajattelet tyypillisistä uskovaisista? Mun täytyy myöntää etten aina ymmärrä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaistako sinä ajattelet tyypillisistä uskovaisista? Mun täytyy myöntää etten aina ymmärrä ihmisiä.
Ei kun minä olen itse paskantanut
Maapallo on ainoa planeetta jossa on elämää. Korkeintaan jotain demoneja voi löytyä kaukaisista tähtien planeetoista joskus, mutta tiedemiehet ovat tutkineet kaikki planeetat aurinkokunnasta, ja edes mikrobeja ei ole löytynyt, ne on kaikki täysin kuolleita palloja.
Vierailija kirjoitti:
Maapallo on ainoa planeetta jossa on elämää. Korkeintaan jotain demoneja voi löytyä kaukaisista tähtien planeetoista joskus, mutta tiedemiehet ovat tutkineet kaikki planeetat aurinkokunnasta, ja edes mikrobeja ei ole löytynyt, ne on kaikki täysin kuolleita palloja.
Uskovainen löytää aina demonin jostakin. Viimeistään pyykistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaruudessa jossain luultavasti on elämää. Mutta en usko, että Maassa on käynyt tai tulee käymään avaruusolennot ufoilla.
No tähän en usko itsekään. Se elämä on kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Universumi siis rajoittuu aurinkokuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universumi siis rajoittuu aurinkokuntaan?
Ei, vaan on olemassa myös kaukaisia tähtiä joiden ympärillä kiertää planeettoja.
Enemmän todisteita on Jeesuksesta kuin älyllisestä elämästä maapallon ulkopuolella.
Ihan outo ajatus olisi että jostain syystä vain maapallolla olisi älyllistä elämää. Jo se elämän kirjo täällä maaplaneetalla viittaa siihen että elämää on melkein kaikkialla missä vaan pystyy selviytymään.
Maailmankaikkeus on niin valtava, että olisi ihan käsittämätöntä, jos jossain muualla ei olisi elämää. Ne on vaan liian kaukana, että voitaisiin ne nähdä. Mun mielestä se on surullista, koska olisi hauskaa tietää millaista elämä muilla planeetoilla on. Jossain se on ihan alussa ja jossain vielä kehittyneempää kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmankaikkeus on niin valtava, että olisi ihan käsittämätöntä, jos jossain muualla ei olisi elämää. Ne on vaan liian kaukana, että voitaisiin ne nähdä. Mun mielestä se on surullista, koska olisi hauskaa tietää millaista elämä muilla planeetoilla on. Jossain se on ihan alussa ja jossain vielä kehittyneempää kuin täällä.
Ja todennäköisesti on lukemattomia paikkoja missä on joskus ollut elämää. Aikansa kehittynyt ja sitten kuollut pois muuttuneiden olosuhteiden pakosta.
Eipä taida minun uskoni tai uskommattomuuteni hetkauttaa niitä toistaiseksi tuntemattomia avaruuuden olentoja. 😎