"Ruokakauppa taskussasi? Kyllä vain!" - Mainos on täyttä ******!
Meni vissiin 10 minuuttia että muistin minkä firman tv- mainos tuo oli. No S- marketin näköjään. Tuo mainos ampuu itseään jalkaan. Jos halutaan mainostaa ruuan kotiinkuljetusta, niin pitääkö se markkinoida niin että joku laiska nainen pistää miehensä tekemään kotitouhuja sillä aikaa kun hän itse vain istuu ja makaa tilailemassa ruokaa puhelimella? Eikö tuosta tule negatiivinen mielleyhtymä ruuan kotiinkuljetuksista?
Meillä oli edellisessä asunnossa naapuri joka näki vaivaa siitä että mieheni vie roskia ja käy kaupassa. Minä olin onneksi vain väliaikaisesti pyörätuolissa. Sen jälkeen kärsin jumalattomat kivut reuman takia. Mieheni myös invalidi, joka ei jaksa kantaa maitoja, vehnäjauhoja, perunoita jne kotiin kaupasta joka on 1,5km päässä. Näin saimme siis helpotuksen elämäämme kotiinkuljetuksen myötä. Minun reuma ei näy ulospäin, joten naapurit pääsevät luomaan minuun inhottavia ja halveksivia katseita kun en itse juokse kaupassa. Minä en ala kulkemaan mikään paita päällä jossa lukee "OLEN SAIRASELÄKKEELLÄ!". Ihmiset vaan laumasieluisina haluaa kuulua porukkaan etsimällä jonkun yhteisen vihollisen, olkoon se vihollinen sairas eläkeläinen tai ei.
Kommentit (3)
Ihmiset on laiskoja ja mukavuudenhaluisia. Moni pystyy samaistumaan mainokseen ja se myy.
up