Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En äänestänyt Stubbia ollenkaan presidentinvaaleissa. Nykyään olen jatkuvasti vain ylpeämpi, että meillä on tuommoinen presidentti.

Vierailija
10.10.2025 |

En äänestänyt häntä, koska pidin häntä jotenkin lierona, joka ajaa vaan itsensä ja puolueensa ja tapaistensa ihmisten asiaa. Toisella kierroksellakin äänestin Haavistoa presidentiksi. Kun näin Youtubessa videon, jossa Stubb ja Orpo tapasi Trumpin Valkoisessa talossa, tuli helkkarin hyvä mieli miten hyvin pojat onnistui hoitamaan homman kotiin. En voisi kuvitellakaan, että Haavisto olisi ollut tuossa tilanteessa. Muutenkin presidenttiuransa aikana Stubb on ollut hyvin keskeinen hahmo Euroopassa esimerkiksi Ukrainan sotaan liittyen. Hänen panostuksena ja aherruksensa rauhan saavuttamisessa on tuonut Suomelle niin paljon todella hyvää mainetta maailmalla. Hän on huoliteltu ja siisti ja puhuu parempaa englantia kuin moni englanninkielinen esim. USA:ssa. Hänen englanninkielisissä haastatteluvideoissa näkee monesti esim. amerikkalaisten kirjoittamia kommentteja: "Olisipa meilläkin tuollainen presidentti". 

Ei voi muuta kuin olla ylpeä meidän presidentistä ja toivotaan, että kaikki menee jatkossakin hyvin varsinkin ulkomailla vieraillessa. Kaduttaa, että en vaaleissa antanut ääntäni hänelle.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla, että vaalien toisessa vaiheessa ajattelin Pekan olevan tähän hulluun maailman aikaan parempi Suomen keulakuva. Mutta saatoin olla väärässä, koska Stubb oikeasti esiintyy taitavasti ja luovii maailmanpolitiikassa kuin olisi tehnyt sitä aina. Olen myös äärettömän mieltynyt hänen vaimoonsa, joka tuntuu selvästi vaativan inhimillisyyttä tähän sekopäiseen maailmaan.

Toisaalta on se vähän surullistakin, että 2000-luvulla valtionjohtajien vaimot kirjoittelevat toisilleen viestejä ja koettavat saada miehet tajuamaan, millaista hätää ja kärsimystä suuruudenhulluus aiheuttaa. Tosin tuo aggressiivisen naapurimme ykkösnainen - kuka hän tällä hetkellä lieneekään, siitähän ei kai ole varmuutta - voisi tehdä enemmän. Hän voisi osallistua maailmanrauhan saavuttamiseen painamalla yöllä tyynyn napakasti diktaattorin naamalle...

Vierailija
22/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään muistat niin koko kansa liittoutui pudottamaan läiskäpään pois tokalta kierrokselta, jolle pääsi kaksi loistavaa liberaalia ehdokasta. Mä äänestin Haavistoa mutta olen täysin tyytyväinen myös Stubbiin.

Ja pääasia, ettei persu päässyt pestiin.

Muistan että ne veti herneen nenään juuria myöten kun Stubb käski liputtaa presidentinlinnassa Pride-lipulla. Ja ai että minä nautin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään myös että saatiin liberaali ja kultuurimarxilainen presidentti.

Monet harmittelee nyt kun äänestivät, enimmäkseen konservatiivinen perinteinen siipi on harmissaan.

Tämä oli tavallaan jujukin, koska osa äänesti Pekkaa, joka olisi ollut hyvä valinta myös, mutta oikeisto meni jujuun.

Minua hymyilyttää ja saadaan pian koko maailmanlaajuinen perustulo.

Vanhat arvot joutaa romukoppaan. 

Työllä sinun on leipäsi vaikeasti ansaittava on menneen talven aatoksia. Koneet ja tekoäly tekee työt ja ihmiset jäävät työttömiksi, he tarvitsevat perustulon ja yhdessä Kiinan avulla se tullaan ajamaan koko maapallolle.

Olin erittäin ylpeä että Stubb pressana antoi tukensa sateenkaarimarsseille!

Vihdoinkin meillä on oikeamielinen johtaja!

Vierailija
24/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb edustaa hyvin meidän nuortenkin arvoja. Olen tosi tyytyväinen kolmekymppinen. 

Maailma edistyy ja liberaalius saa pian totaalisen vallan maapallolla. Vanha valta väistyy uuden alle.

Vierailija
25/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Aiemmin pidin häntä impulsiivisena möläyttelijänä, joka ajaa vain rikkaiden ja suomenruotsalaisten asioita, mutta joskus on ilo myöntää olleensa väärässä!

Vierailija
26/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet harmittelee nyt kun äänestivät, enimmäkseen konservatiivinen perinteinen siipi on harmissaan.

Tämä oli tavallaan jujukin, koska osa äänesti Pekkaa, joka olisi ollut hyvä valinta myös, mutta oikeisto meni jujuun.

Työllä sinun on leipäsi vaikeasti ansaittava on menneen talven aatoksia. Koneet ja tekoäly tekee työt ja ihmiset jäävät työttömiksi, he tarvitsevat perustulon ja yhdessä Kiinan avulla se tullaan ajamaan koko maapallolle.

Teki minimin, jotta saisi teidät puolelleen ja olisitte edes hetken hiljaa vaatimatta mitään. Taitava veto presidentiltä kieltämättä! 

Vierailija
27/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki minimin,

Minimit on housuissas.

Vierailija
28/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin meillä on oikeamiel

Eivät tulleet marssille mukaan. Tietenkään. Muistan kuinka kitisitte sitäkin.

Vierailija
29/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä paras vaihtoehto oli. tai ainakin parempi kuin yksi toinen vaihtoehto.

Vierailija
30/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta en ole koskaan äänestänyt mutta Stubb hoitaa hyvin tonttinsa.

Vierailija
31/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vihervasemmistolainen pressa. Se on onni.

Vierailija
32/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Orpo kyllä aiheutti siel ainoastaan myötähäpeää. Osaa saatana juntti pukea edes oikean kokoisia vaatteita päälleen. Ihan kun olis apinalle laitettu ekaa kertaa kledjut niskaan ja päästetty ihmisten joukkoon. 

Vierailija
33/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistossa häiritsee caruna-kauppa ja stubbissa se, että ajoi venäläistä ydinvoimalaa Suomeen ja haukkui vastustajia russofobisiksi. 

Vierailija
34/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on totisesti Stubbin puolella nyt! Hän ohjaa meitä rautaisella otteella uuteen uljaseen maailmaan!

Tässä on yhtä paljon tekemistä noilla sun jumalillas kun pääsiäispupulla ja joulupukilla. Satuolennot ei kuulu politiikkaan. 

Vierailija
35/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump totesi että vetää Putinia turpaan superohjuksilla jos ne ätäks on feland.

Niin meillä on sataprosenttinen Trumpin ja NAton tuki takana. 

NYt voidaan aloittaa vittuilu venäjälle.

Vierailija
36/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Orpo kyllä aiheutti siel ainoastaan myötähäpeää. Osaa saatana juntti pukea edes oikean kokoisia vaatteita päälleen. Ihan kun olis apinalle laitettu ekaa kertaa kledjut niskaan ja päästetty ihmisten joukkoon.

Trumpin pukeutuminenhan ei ole koskaan junttia?  

Vierailija
37/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä piirre, että Stubbin vaimo liehuu joka paikassa. Yksi luunaama liikaa, yksikin riittäisi siitä perheestä.

Vierailija
38/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on huono juttu että Suomella on nyt kunnon sotahulluja päämiehinä.

Vierailija
39/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump arvostaa Stubbia ja oikeasti tykkää hänestä. Ei ole mitään esittämistä.

Trump tykkää kun mielistelee ja stubb osaa sen.

Vierailija
40/65 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen Venäjän kannattaja sanoi Stubbin olevan saatana, joka kääntää vanhan Trumpin Venäjää vastaan.