Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Runkkaaminen yhdessä

Vierailija
10.10.2025 |

Oletko koskaan runkannut jonkun kanssa yhdessä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa aivan mahtava kokemus kun panokaverini sai runkatessa siemensyöksyn. Miehellä ikää jo 63 vee niin ei nyt tietty enää lentänyt kaaressa.

Itse olen runkannut hänen edessä, ollaan harrastettu suuseksiä, light bdsm. Kamera ollut ahkerassa käytössä.

Vähä molempien iän tuoma jäykkyys ja miehen huono lonkka laittanut rajat liialle akrobatiikalle.

Lentääkö sun sperma?

Vierailija
22/27 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa aivan mahtava kokemus kun panokaverini sai runkatessa siemensyöksyn. Miehellä ikää jo 63 vee niin ei nyt tietty enää lentänyt kaaressa.

Itse olen runkannut hänen edessä, ollaan harrastettu suuseksiä, light bdsm. Kamera ollut ahkerassa käytössä.

Vähä molempien iän tuoma jäykkyys ja miehen huono lonkka laittanut rajat liialle akrobatiikalle.

Sori, unohdin mainita että olen nainen. Ikääkin jo 55 vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
timran69
23/27 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle useampi siemensyöksy on paljon vaikeampi asia, kuin naiselle. Kun naisena saat, voit olla heti valmis seuraavaan. Mies tarvitsee "panoksia" purkautuakseen uudestaan.

timran69
24/27 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla tuuraamaan? Voisin nuolla sinua ja hänen penistä myös!!

timran69
25/27 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku, leski tai muuten vapaa? Tule tänne ja voimme tutustua toistemme elimiin. Olen mies ja ainakin 85%hetero.

timran69
26/27 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis hyvään seksiin, vaikka runkkaamalla

Vierailija
27/27 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex poikakaverini kiihottui valtavasti, kun hyväilin ja masturboin itseäni hänen edessään. Vuoteen en ole ollut nyt kenenkään kanssa, vaikka tykkäisinkin sormettamisesta, nuolemisesta etc. Sopivaa kumppania ei vain ole löytänyt...