Lomalle lompsis 2025
No Aki Lieksastahan siinä. Oli myös BB:ssä mukana. Voi kumpa tulisi BigBrother vielä ohjelmistoon.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko varmoja, että ovat äiti ja tytär? Ohhoh. Oletin heidän olevan siskoksia pienellä ikäerolla kumpaan suuntaan vaan.
Se meikatumpi on äiti.
On se kumma joku aina karseeraa näissä tosi TV ohjelmissa. Tässä tuo äiti ja tytär, en oikein edes tiedä mikä häiritsee heissä.
Ehkä kun haluaisivat olla vain jossain altaalla tai rannalla löhöämässä.
Itse olisin todella innostunut, jos minulle järjestättäisiin tuollaiset aktiviteetit, majoitukset, ruuat, nähtävyydet,.
Onpa tylsä ohjelma, varmaan samat käsikirjoittajat/tekijät kuin Summit Suomi, Alone ja nyt Lomalle lompsis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ohjelman nimi on niin ärsyttävä, etten voi katsoa
Varmaan ihan tarkoituksella. Lomille lompsis-sloganhan on nykyään jo ihan yleisesti vitsi työpaikoilla ja siksi kaikki sanoo niin kun lähtee lomalle.
He etuoikeutetut jotka pääsee tuollaisille työpaikoille tietää sanonnan. Olen pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tylsä ohjelma missä ei tapahtu yhtään mitään. Miitta Sorvalin yli-näytelty ääni viimeistelee huonon kokemuksen.
Se kiekuminen mainoksissakin jo aiheuttaa sen että tätä ohjelmaa en vahingossakaan katso vaikka matkailu teemana kiinnostaakin.
Älä muuta sano. Miitta oli aikoinaan ihan miellyttävä näyttelijä, nykyään on 7 kymppinen vittua viljelevä riivinrauta, kylmät väreet menee kun kuulee äänen 🥶
Tämä! Miitta aiheuttaa pelkästään myötähäpeää nykyään, olisko 69 v aika jäädä eläkkeelle?
Vierailija kirjoitti:
Itseruskettava tahraisena pitkin ihoa. Järkyttävä kemikaalikuorma tuolla "päästäiset otsassa" naisella, tyttärellä.
Kaunis ja mukavan oloinen nainen oli kyllä
Rakastuin
M50+
Vierailija kirjoitti:
On se kumma joku aina karseeraa näissä tosi TV ohjelmissa. Tässä tuo äiti ja tytär, en oikein edes tiedä mikä häiritsee heissä.
Ehkä kun haluaisivat olla vain jossain altaalla tai rannalla löhöämässä.
Itse olisin todella innostunut, jos minulle järjestättäisiin tuollaiset aktiviteetit, majoitukset, ruuat, nähtävyydet,.
Ohjelman edetessä mielikuva paranee, vaikkakin välillä olen kuullut hassuja juttuja. Kuten tytär luuli Skotlannin olevan Englantia, ehkä sekin oli vain lipsahdus.
Se tatuoitu kaveri on ihana, tykkää eläimistä ihan oikeesti.
Ensimmäisen jakson katsoin. Olin pettynyt kun itse kohdetta näytettiin niin vähän. Tietenkään mitään syvällistä dokumenttia ei voi odottaa, mutta odotin että kaupungista olisi näytetty muutakin kuin risujen keräilyä. Keskustasta olisi varmasti saanut upeaa materiaalia, ja erityisesti linnasta. Ihmettelen etteivät käyneet siellä, kun taitaa olla Edinburghin tunnetuin nähtävyys.
Eli juu, luulin että ohjelma keskittyy enemmän matkakohteisiin kuin ihmisiin. Lieksalaiset on mun lemppareita, heidän kanssaan lähtisin mieluiten reissuun. Toisena sitten nämä kaksi vanhempaa miestä, hekin vaikuttivat mukavilta. Tuli inhottava olo siitä äidin ja tyttären skottilaisen aksentin matkimisesta, en kyllä ilkeäisi morkata toisten kieltä julkisella paikalla. Poikaporukka taas, no, aika väsähtänyttä aikuisilta käyttäytyä noin.
Äiti ja tyttö ovat 44 ja 22 vuotiaita. Luulin että molemmat on n. 35 v. vanhoja.
Jo ohjelman nimi ällöttää.. Yhtä paljon kun sana "hulppea".. Lompsis meen navettaan.. Tulee mieleen.. Tai vanhat spedet, uunot ym.. Eipä silti normi kanavilta tulekaan mitään mielenkiintoista, tyhmää kotimaista ja tositeeveetä sekä uusintojen uusintoja sen sadannen kerran.. Siksipä onkin maksukanavat.
Vierailija kirjoitti:
Se tatuoitu kaveri on ihana, tykkää eläimistä ihan oikeesti.
Niki, Tino, ja tatuoitu Muro !
Vierailija kirjoitti:
Toi lompsis on todella typerä sana.
Totta, inhoan niin paljon tuota sanaa, että en halua katsoa tai kuulla sitä. Kas kun ei sanota, että palttiarallaa lompsis🤢
Oli noloa, kun se Nauri moitti oopperaa. Ja miksi sillä toisella on naisen nimi Jade?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintonen uusi ohjelma. Ihanan tavallisia ihmisiä, mutta mistä tää äiti ja tytär pari on eksynyt mukaan. Mutsi rötköttää lahnana ja tyttären kulmakarvat näyttää kun kaks päästäistä ois kuollut otsalle
Onko tuo huulitäytetty angry birds-kulmakarvainen tytär trans vai nainen?
Tulee Henny Harjusola wannabe vibat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oli noloa, kun se Nauri moitti oopperaa. Ja miksi sillä toisella on naisen nimi Jade?
Ymmärrän jos saa hyviä ruokakokemuksia, mutta sen jälkeen joutuu lähteä istumaan 4-5 tunnin oopperaesitykseen mikä vedetään kokonaan italian kielellä. Nukahtaisin itsekin.
Konsertin maksimiraja on 2,5 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintonen uusi ohjelma. Ihanan tavallisia ihmisiä, mutta mistä tää äiti ja tytär pari on eksynyt mukaan. Mutsi rötköttää lahnana ja tyttären kulmakarvat näyttää kun kaks päästäistä ois kuollut otsalle
Hyvin sanottu. Tytär näyttää sitten vielä vanhemmalta kuin äitinsä. Varmaankin botoxin yms. myötä.
Botoksi-täyteaine aikuispissikseltä vaikuttaa. Muutama vuosi niin on Tuksu tyylinen :D
Vierailija kirjoitti:
Ompa nuoren näköinen äiti!
teiniäiti tai jotain ?
Vierailija kirjoitti:
Äiti ja tyttö ovat 44 ja 22 vuotiaita. Luulin että molemmat on n. 35 v. vanhoja.
Äiti näyttää ikäiseltään, tytär ei näytä päivääkään alle 40-vuotiaalta.
On kuin kaverukset: luomukaveri ja muovikaveri.
Minun mielestäni oli taas ihan ok viihdyttävä ohjelma. Hyvää aivot narikkaan -meinikiä. Wt:t on onnistuttu valitsemaan hyvin, ei kukaan jaksaisi katsella minkään normaalin keskiluokkaisen matkustelua.