Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammoavatko ihmiset vielä taloja, joissa on ollut vesivahinko?

Vierailija
10.10.2025 |

Siitäkin huolimatta että se on asiallisesti kuivattu, ja vaurioituneet rakenteet korjattu? 

Jätätkö ostamatta talon, jossa on vesivahinko/kosteusvaurio ollut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ostamatta.

Vierailija
2/8 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää meidän talo oli lähinnä purkukuntoinen ja piha oli täysin umpeenkasvanut. Huimasti remontteja pitkän ajan kuluessa. Arvo nykyään noin 10-12x.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän ostamatta.

Miksi?

Vierailija
4/8 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin jättäisin ostamatta. 

Itse asun talossa jossa ollut vesivahinko, mutta koska itse korjattu, niin tiedän että kaikki kostunut on uusittu, ei kuivattu ja peitetty. 

Raha ratkaisee kaikessa ja ihmiset rakastavat rahaa enemmän kuin terveyttä. Ei voi luottaa että korjataan kunnolla. 

Vierailija
5/8 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun talossa jossa ollut vesivahinko, mutta koska itse korjattu, niin tiedän että kaikki kostunut on uusittu, ei kuivattu ja peitetty. 

Raha ratkaisee kaikessa ja ihmiset rakastavat rahaa enemmän kuin terveyttä. Ei voi luottaa että korjataan kunnolla. 

No kyllähän sen kosteusmittauksella näkee, jos olisi huonosti kuivattu/korjattu?

Vierailija
6/8 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ostamatta palovahinkotalon, kun näki että korjauksessa käytetyt materiaalit olivat sitä halvinta mahdollista. Eikö vakuutusyhtiöt maksa täyttä hintaa, vai miksi nuo korjaukset tehdään nykyään niin huonosti? Vai vetääkö talojen omistajat välistä? Tämä palovahinkotalokin myytiin lähes uutta vastaavan hinnalla kun kerran oli iso remontti tehty. Ja joku hölmö sen osti.

Vierailija
7/8 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asunnossa oli ollut putkivuoto vesipostin kohdalla. Vakuutusyhtiön tuella korjattu. Otettiin riski. Jälkikäteen siitä on tarkemmin tutkittu rakenteet ja kaikki on kunnossa. Eli siis ostin ja ostaisin tämän talon edelleen.

Vierailija
8/8 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sen kosteusmittauksella näkee, jos olisi huonosti kuivattu/korjattu?

En luottaisi kosteusmittaukseen. Voi näyttää kuivaa ja olla mikrobeja. 

Jos kaikki työvaiheet on asianmukaisesti dokumentoitu ja kohteessa saisi käyttää homekoiran, voisin ostaakin. Ja olen siis homeelle altistunut, mutta jos korjaus on tehty hyvin ja siitä on näyttöä, en tuon takia jättäisi suorilta ostamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi