Anopin mielestä mahdolliselle tulevalle lapselle pitää antaa nimeksi Ritva Iines Annikki
Nämä siis hänen sukunsa naisten nimiä. En taida jaksa lähteä tällaiseen. Anoppi ei ikinä tulisi hyväksymään muuta. Odotelkoon siltä yli 40 vuotiaalta pojaltaan lapsia jonkun muun synnyttämänä. Minulle riitti.
Kommentit (7)
Ei kannata etukäteen ilmoittaa suunnittelemaan sa nimeä kellekään. Toisetvoivat tehdä ehdotuksia mutta ne eivät o6e määräyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata etukäteen ilmoittaa suunnittelemaan sa nimeä kellekään. Toisetvoivat tehdä ehdotuksia mutta ne eivät o6e määräyksiä.
Ei todellakaan voi tehdä mitään ehdotuksia. Ei kai kukaan voi olla niin ylimielinen, että kuvittelee voivansa vaikuttaa toisten ihmisten lapsen nimeen?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Ilmi Anne Tuulikki
Mun äitini ehdotti meidän tytölle nimeksi Cecilia Wendla Sofia. Tai Charlotta. Tai Adelekin olisi kuulemma edelleen kiva (tätä ehdotti jo esikoiselle). En ymmärrä mistä hän, hyvin perinteinen nainen, näitä nimiehdotuksia oikein keksii :D.
Ihan kiva, mutta meidän sisarussarjalla on tuiki tavalliset suomalaiset nimet, joskaan ei toistensa kanssa mitenkään rimmaavat.
Minä olisin kyllä halunnut itselleni jonkun tuollaisen hienon ja arvokkaalta kuulostavan nimen. Sen sijaan sain ruman nimen. En ole kuitenkaan halunnut nimeäni aikuisena vaihtaa, sillä se on vanhempieni rakkaudella antama.
Toivokaa tyttöä.